P

Mijn ervaring.
Voordat je een bedrag betaald hebt antwoorden ze netjes op al je vragen en emails. Eenmaal betaald hoor je niets meer van ze.
Ik heb begin oktober ruim 11000 euro betaald voor panelen wij hebben nu nog steeds geen panelen ook laten ze niet horen / weten wanneer de panelen gelegd worden. Steeds is er een andere smoes. 11000 euro kwijt al een maand zonder er iets voor terug te krijgen. De heer Marsman verzint ook van alles, totaal onbetrouwbare prutsers.

Reactie Box Duurzaam:

Beste mijnheer Henken,
Wij vinden het jammer te moeten lezen dat u klaarblijkelijk ontevreden bent over onze dienstverlening. Het klopt dat u begin oktober een aanzienlijk bedrag betaald hebt om zonnepanelen te installeren. De installatiedatum stond gepland op 5 oktober. Deze installatie is echter door u op 3 oktober afgezegd. Het is algemeen bekend dat de wachttijd om zonnepanelen te installeren kan oplopen tot 6 maanden. De nieuwe installatiedatum is op 21 november. Anderhalve maand nadat u had afgezegd. Wij betreuren het zeer dat u ons afschildert als onbetrouwbare prutsers nu de waarheid aanzienlijk genuanceerder ligt.
Team BOX Duurzaam

Score voor Box Duurzaam: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Zonnepanelen