De manier van waarop deze training gegeven wordt is heel prettig, theorie en praktijk wisselen elkaar af. Ook wordt er echt gezocht om aan te sluiten bij wat voor jouw van belang is.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Je review is erg waardevol voor ons. Dankjewel!
Boertien Vergouwen Overduin

Fijne inzichten, nu klein en concreet maken.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Hartelijk dank voor je beoordeling! We zijn er erg blij mee.
Boertien Vergouwen Overduin

Ik vond het een leerzaam en leuke training. Onze docent was erg goed met uitleggen, duidelijk. Ze had in sommige gevallen misschien wat sneller kunnen ingrijpen, want sommige situaties duurde erg... Ik vond het een leerzaam en leuke training. Onze docent was erg goed met uitleggen, duidelijk. Ze had in sommige gevallen misschien wat sneller kunnen ingrijpen, want sommige situaties duurde erg lang.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

We zijn erg blij met je review en deelname. Dankjewel!
Boertien Vergouwen Overduin

Goed wanneer je wat meer verdieping wilt.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Dat is super om te lezen! Bedankt voor je beoordeling.

Joke

Ik had een andere verwachting van de 1e trainingsdag. Na de 1e trainingsdag geen handvatten om de 2 weken tot de 2e trainingsdag mee te oefenen en vervolgens te evalueren. De 2e trainingsdag was wel... Ik had een andere verwachting van de 1e trainingsdag. Na de 1e trainingsdag geen handvatten om de 2 weken tot de 2e trainingsdag mee te oefenen en vervolgens te evalueren. De 2e trainingsdag was wel leerzaam en interactief.
De groep bestond uit 10 personen en dat is een te grote groep. Volgens mij is een groep van 6 cursisten de max.
Overall te dure training.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

We zijn erg blij met je beoordeling. Dankjewel dat je hem met ons hebt gedeeld, Joke!

Ellen

Ik vond het een fijne training met een erg prettige docente die fijn en betrokken lesgaf. Ook probeerde zij bij ieders werksituatie passende tips te geven. De sfeer was snel informeel en was er een... Ik vond het een fijne training met een erg prettige docente die fijn en betrokken lesgaf. Ook probeerde zij bij ieders werksituatie passende tips te geven. De sfeer was snel informeel en was er een open communicatie in de groep, waardoor we in een fijn tempo door de stof heen gingen. De horecavoorzieningen bij het Postillion hotel waren top geregeld. Het aanbod was erg groot waar we uit konden kiezen.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen, Ellen. We wensen je veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis.
Boertien...

Ariana

Mooie praktijkgerichte training, je hebt na de 2 praktijkdagen wel veel tools waarmee je aan de slag kunt. Ik ben wel van mening dat de training in meerdere dagen (bijv. Maandelijks 3x) zou kunnen... Mooie praktijkgerichte training, je hebt na de 2 praktijkdagen wel veel tools waarmee je aan de slag kunt. Ik ben wel van mening dat de training in meerdere dagen (bijv. Maandelijks 3x) zou kunnen zodat je langer kunt oefenen (met een stok achter de deur). Prettige docent, iedereen krijgt genoeg aandacht en de stof is helder uitgelegd. Thanks! Gr, Ariana

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor het delen van je beoordeling. Hier zijn we erg blij mee. Mocht je verder nog vragen hebben, dan kun je via één van onze social media kanalen contact opnemen met ons.
Met...

Arno

Leuke twee dagen om een klein beetje ervaring op te doen wat er met NLP kan bereiken.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Blij dat je tevreden bent. Dank je voor je review!
Boertien Vergouwen Overduin

Ik gebruik deze twee dagen als een opstapje naar een volledige training/cursus. Ik had graag de eerste lesdag meer verdieping gehad.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Je review is erg waardevol voor ons. Dankjewel!

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor het nemen van de tijd om je beoordeling te schrijven.