Theorie en interactie goed afgewisseld. Kundige docent. Wel iets verkeken op aantal uren thuisstudie/voorbereiding, maar verder prima training.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Wat fijn om te horen! We zetten je compliment voor onze docent intern door.

Daphne

Goede leerzame training welke nieuwe inzichten heeft gegeven.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Wat fijn om te lezen, Daphne! We wensen je veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis.
Boertien Vergouwen Overduin

Ik heb de training als zeer leerzaam ervaring. Goede combinatie van theorie en dit dan ook te oefenen in de groep om te kijken waar er nog aan gewerkt moest worden. De laatste dag met de acteur was... Ik heb de training als zeer leerzaam ervaring. Goede combinatie van theorie en dit dan ook te oefenen in de groep om te kijken waar er nog aan gewerkt moest worden. De laatste dag met de acteur was zeker nog een mooie toevoeging. Ik ga met een volle rugzak met kennis weer naar werk.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Wat super om te horen! Bedankt voor je positieve feedback.
Boertien Vergouwen Overduin

Locatie en service waren top ! Heel goed bereikbar en ook optie voor shuttle- service, lunch was ook inbegrepen en lokalen waren ruim genoeg. Ook lesmateriaal en communicatie via e-connect was goed... Locatie en service waren top ! Heel goed bereikbar en ook optie voor shuttle- service, lunch was ook inbegrepen en lokalen waren ruim genoeg. Ook lesmateriaal en communicatie via e-connect was goed geregeld. De trainer had een mooie interactieve programma gemaakt met een externe gast als verrassing. Heel leuk en leerzaam.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Hartelijk dank voor je positieve review over onze de opleiding. Wij zijn blij om te horen dat je tevreden was met de locatie, de service, de lunch, de lokalen, het lesmateriaal en de communicatie... Hartelijk dank voor je positieve review over onze de opleiding. Wij zijn blij om te horen dat je tevreden was met de locatie, de service, de lunch, de lokalen, het lesmateriaal en de communicatie via e-connect.

Gabriëlle

Had meer handvat verwacht op het gebied van de organisatie
Training zet aan tot denken.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Goed dat je dit aangeeft, Gabriëlle! We gaan je feedback hierover intern met ons meenemen. We hopen dat je desondanks de training als leerzaam hebt ervaren.
Boertien...

Milou

Toffe docent! Ik was echter meer op zoek naar achtergronden, academische kaders en theorieën over de onderwerpen. De insteek was nu meer interactief en ervaringen delen, ik heb weinig nieuws geleerd.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor je feedback, Milou! Fijn om te horen dat je tevreden bent over de docent. Verder is het jammer om te lezen dat je er weinig nieuws van hebt geleerd. Mocht je verder nog vragen voor ons... Bedankt voor je feedback, Milou! Fijn om te horen dat je tevreden bent over de docent. Verder is het jammer om te lezen dat je er weinig nieuws van hebt geleerd. Mocht je verder nog vragen voor ons hebben, dan horen we het graag.
Boertien Vergouwen Overduin

Duidelijk, docent neem wel de tijd voor zijn studenten, complimenten.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Dat is fijn om te horen! Bedankt voor je positieve feedback!

Laura

De Docent heeft gezorgd voor een open veilige omgeving waar we prettig konden leren. De toevoeging van de trainingsacteur zorgt ervoor dat we het geleerde in de praktijk konden brengen.

Hallo Laura,
Hallo Laura,
Wat fijn om te lezen dat de docent voor een open en veilige omgeving heeft gezorgd, waar jullie prettig konden leren. We wensen je heel veel succes met het toepassen van de opgedane kennis.
Boertien Vergouwen Overduin

Trainers waren super, echter informatievoorziening en lesmateriaal vanuit BVO was matig

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Wat fijn om te horen! Bedankt voor je feedback!

Monique

Het was een hele goede opleiding. Mede door de docent was het een hele leuke groep mensen, die heel open met elkaar communiceerde. De lesdagen waren goed voorbereid door de docent, en de dag prima... Het was een hele goede opleiding. Mede door de docent was het een hele leuke groep mensen, die heel open met elkaar communiceerde. De lesdagen waren goed voorbereid door de docent, en de dag prima ingedeeld. Fijne, rustige en duidelijke manier van lesgeven. Heel veel geleerd, en na afloop super blij met het resultaat.
Kortom, hartstikke goed!
En niet te vergeten, de lunch was heerlijk!

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Wat fijn om te horen, Monique! We wensen je heel veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis. Bedankt voor je review.