De training was erg informatief en heeft mij handvaten gegeven voor de praktijk. De docente heeft verstand van zaken en heeft ons de kneepjes van het adviseren geleerd. De trainingslocatie was goed,... De training was erg informatief en heeft mij handvaten gegeven voor de praktijk. De docente heeft verstand van zaken en heeft ons de kneepjes van het adviseren geleerd. De trainingslocatie was goed, we werden gastvrij ontvangen en het lunchbuffet was smaakvol.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Hartelijk dank voor je review. We vinden het erg fijn om te lezen dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren. We wensen je veel succes en plezier met het toepassen van je kennis in je carrière.... Hartelijk dank voor je review. We vinden het erg fijn om te lezen dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren. We wensen je veel succes en plezier met het toepassen van je kennis in je carrière. We hopen je in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Mario

Heel nuttige ervaring in de praktijk gebracht met rollenspellen

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, Mario. Hier zijn we erg blij mee. Mocht je verder nog vragen hebben, dan kun je via één van onze social media kanalen contact opnemen met ons.
Met...

Dick

Docent prettig en zeer kundig. Lesinhoud goed, zelf mogen meedenken en invullen. Lesmateriaal goed en extra lesmateriaal en tips and tricks van de docent ontvangen. Erg fijn. Volgen van de opleiding... Docent prettig en zeer kundig. Lesinhoud goed, zelf mogen meedenken en invullen. Lesmateriaal goed en extra lesmateriaal en tips and tricks van de docent ontvangen. Erg fijn. Volgen van de opleiding heeft me inzicht gegeven en vertrouwen gegeven om EN gesprekken beter te kunnen voeren. Locatie was OK, maar ook niet meer dan dat. Erg summier en ruimte op dag 3 was erg klein.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Dank je wel voor het achterlaten van je review! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de praktijk!... Dank je wel voor het achterlaten van je review! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de praktijk! Bedankt voor je deelname!

Roel

Docent was kundig. Maar ik
had me wat meer voorgesteld van de opleiding / voor deze prijs.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor het achterlaten van je feedback, Roel! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit en service!

Martin

Een top training! Voor mij persoonlijk maakte de trainer de training zoveel waardevoller. Een top trainer!

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding, Martin! Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Remy

Nvt

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Hartelijk dank voor je recensie!

Jan

Een mooi en zeer leerzaam programma waarin ik vooral veel over mezelf heb geleerd!

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Wat fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren, Jan! Bedankt voor het delen van je beoordeling.

Annemieke

Alle informatie en trainingsmateriaal was makkelijk beschikbaar en vulde elkaar goed aan. Het klassikaal volgen van de training had voor mij een enorme meerwaarde. We konden zo ontzettend goed de... Alle informatie en trainingsmateriaal was makkelijk beschikbaar en vulde elkaar goed aan. Het klassikaal volgen van de training had voor mij een enorme meerwaarde. We konden zo ontzettend goed de theorie toepassen in de praktijk. Onze docente was heel erg goed. Ook op de trainingslocatie was alles super geregeld en je kan gratis parkeren.
De opgedane kennis kan ik zowel in mijn werk als prive toepasen.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. We wensen je veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis.
Boertien Vergouwen...

Hans

Precies genoeg theorie en lekker veel praktijk.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

We zijn erg blij met je beoordeling, Hans. Dankjewel dat je hem met ons hebt gedeeld!
Boertien Vergouwen Overduin

Docent was geweldig. Echt een uitblinker en haar vak en ontzettend veel van geleerd! Ik pas het geleerde al meteen toe in de praktijk, met succes. Verhouding theorie en praktijk (ook met actrice)... Docent was geweldig. Echt een uitblinker en haar vak en ontzettend veel van geleerd! Ik pas het geleerde al meteen toe in de praktijk, met succes. Verhouding theorie en praktijk (ook met actrice) was perfect. Mijn algemene conclusie is dat ik dik tevreden ben!
Wat verbeterpunen:
-Niveauverschil in de groep was wel erg groot, ondanks dat je bij inschrijven moest aangeven of je beginner, gevorderd of expert was.
-De online leeromgeving was wat rommelig. Vaak ontbraken er documenten of werkte een link niet. Werd hersteld, maar nadat die betreffende trainingsdag als was geweest.
-Vond het soms ook opmerkelijk dat de presentatie van de docent van BVO was, terwijl de docent soms haar voorkeur had voor een andere methode. Was duidelijk dat het niet haar presentatie was. Denk dat het goed is als BVO ervoor zorgt dat dat beter aansluit.
- Qua locatie: ik vond de opstelling in de ruimte best krap. Zat (te) dicht naast mijn studiegenoten. Vond ik soms oncomfortabel.
- Qua lunch: erg veel vlees en vis. Als vegetariër helaas weinig keuze! Jammer... we leven in 2024 ;-)

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Dank je wel voor het achterlaten van een review. Wat jammer om te lezen dat de training niet helemaal aan de verwachtingen heeft voldaan. Goed dat je jouw feedback hierover met ons deelt!
Met...