Offerte
Resultaat
Advies
Medewerkers
Communicatie

Fijne, ontspannen maar concrete samenwerking.

Hans Bronkhorst

Toegankelijke en daardoor bijzondere benadering. Het bijzondere is de vriendelijkheid, het geven van goede antwoorden, het aangeven dat een antwoord door een collega wordt gegeven, het vragen of er... Toegankelijke en daardoor bijzondere benadering. Het bijzondere is de vriendelijkheid, het geven van goede antwoorden, het aangeven dat een antwoord door een collega wordt gegeven, het vragen of er nog vragen zijn, kort en deskundig.

hans caarls

Perfect goedlopend bedrijf waar service voorop staat. Ook het inleven in de vragen van de aspirant schrijven wordt erg op prijs gesteld.

Het contact is buiten mij omgegaan. De afspraken zijn volgens afspraak afgehandeld.

N J van Dooieweert - van der Slikke

We hebben goede gesprekken vooraf gehad en een heel goede begeleiding in de aparte wereld Ik ben enthousiast over de manier waarop ons idee werd opgepakt. Het idee van een boek uitgeven.
van de uitgeverij.
Het was voor ook fijn dat het boek op de website van het Boekengilde te koop kan staan.

Prettig behandeld. fijn dat controle moment o te zien of alles goed is tot deze wordt gedrukt

Elisa Moossdorff

We hebben als groep de boeken besteld. Het eerste, gemeenschappelijke boek zaten echter een aantal drukfouten in. Hoewel ik heb vernomen dat onze contactpersoon hier achteraan is gegaan, is hier... We hebben als groep de boeken besteld. Het eerste, gemeenschappelijke boek zaten echter een aantal drukfouten in. Hoewel ik heb vernomen dat onze contactpersoon hier achteraan is gegaan, is hier verder nooit meer iets over gehoord. Dat is jammer!
Het tweede, individuele boek was echter perfect! Gelukkig want dit was de belangrijkste.

Toos Snoek-Schets

Ben zeer tevreden over het Boekengilde. Ze denken mee en geven bruikbare tips. Was ook fijn om een vaste contactpersoon te hebben. Boek is ook precies zo geworden als ik het me had voorgesteld.

hans caarls

Correct, en meedenkend.