Offerte
Advies
Medewerkers
Communicatie

Ans

Medewerkers zijn vriendelijk, hulpvaardig en geven goede informatie.
de kwaliteit van het werk is goed.
Medewerkers zijn vriendelijk, hulpvaardig en geven goede informatie.
de kwaliteit van het werk is goed.
Ondanks dat het boek niet op de juiste wijze is afgesneden. Maar dit wijdt ik aan de spoedopdracht waardoor er geen tijd meer was voor een controle ronde.

Ingrid Van Den Broek Inspiratie En Begeleiding

Uitstekend! Goede, prettige contacten & kwalitatief zeer goed en mooi resultaat van de druk van mijn boek.

Henk Harder

Ik heb plezierig zaken gedaan met BG. Uiteindelijk hebben ze een mooi product geleverd en daar gaat het mij als klant om.

Frnak Walkate

Heel prettig goede adviezen en een mooi resultaat

Marion Mebius

Prima service en feedback

Theo De Vos

Ik ben alvast aangenaam verrast op alle mogelijke vlakken. Prijs/ kwaliteit verhouding, vriendelijkheid van de medewerkers, openheid en soepelheid om bij onvoorziene omstandigheden toch altijd een... Ik ben alvast aangenaam verrast op alle mogelijke vlakken. Prijs/ kwaliteit verhouding, vriendelijkheid van de medewerkers, openheid en soepelheid om bij onvoorziene omstandigheden toch altijd een goede service te verzekeren.

Karin Volkers van LTC

Professioneel, snel en meedenkend

Theo De Vos

Vlotte communicatie en vlug " to the point". Waar ik bij aanvang van mijn contacten met Boekengilde.NL nog even twijfelde, was ik al vlug overtuigd van de kwaliteiten van het bedrijf.

Han Kruyswijk, Marijke Foundation

Prima bedrijf, prima mensen, prima producten. Niets op aan te merken.