Offerte
Advies
Medewerkers
Communicatie

Berend J. Bielderman

Mijn ervaringen in de samenwerking met BoekenGilde zijn positief. Ons boek Beyond the Pill ziet er prima uit en wordt zeer gewaardeerd door de doelgroep. We hebben inmiddels een tweede oplage laten... Mijn ervaringen in de samenwerking met BoekenGilde zijn positief. Ons boek Beyond the Pill ziet er prima uit en wordt zeer gewaardeerd door de doelgroep. We hebben inmiddels een tweede oplage laten maken.

Marijke Foundation, Amstelveen; Han Kruyswijk - Secretaris

Probleemloos, vriendelijk, precies, deskundig en kwaliteitgericht.

Gerda Duin

Positief, ondersteunend, goede communicatie!

Ilse Pos, Regionaal Voorlichtingsbureau Konijnen

Goede voorlichting, goede adviezen en geweldige ondersteuning bij het uitbrengen van mijn eerste boek. Nadat ik mijn offerte aanvraag had ingediend werd ik gebeld en door middel van de vragen die... Goede voorlichting, goede adviezen en geweldige ondersteuning bij het uitbrengen van mijn eerste boek. Nadat ik mijn offerte aanvraag had ingediend werd ik gebeld en door middel van de vragen die ik kreeg kon ik de goede beslissingen nemen. Bijvoorbeeld over het aantal boeken van de eerste druk. Maar er werd ook goed geluisterd naar wat ik wilde. Ik ben trots op het eindresultaat. Bedankt jullie zijn top!

Hele snelle communicatie. Super

joep gilissen

Tot nu toe uitstekend: toegankelijkheid medewerkers groot; hulpvaardigheid groot; snelheid van handelen goed.

Benno Schildkamp

Prima! Korte lijnen met Peter en Peter. Correcte afwikkeling. Meedenkend. Goed product. Ondertussen al de 4e druk dus 4 keer deze ervaring.

I. van Stralen

Goede ervaring en prettig geholpen, snelle en vriendelijke reactie op vragen.