Offerte
Advies
Medewerkers
Communicatie

Peter Trum

Ik ben op een duidelijke manier voorgelicht en het geleverde boek ziet er prima uit.
Ook de aflevering vond volgens afspraak plaats.

Goede gefaseerde aanpak, bijv. offerte, ontwerp omslag, aanlevering binnenwerk, proefdruk.

Stefan de Groot

Boekengilde is een professioneel bedrijf met goede dienstverlening. Er wordt snel gereageerd op de aanvraag van de offerte en zelfs nageteld voor enige vragen of tips en suggesties.

Rik Min

Prima gelopen. Hooguit en paar kleinigheden.

Erika Boekhoorn & Mariska Hijdendaal

Voor ons boek, Veranderen begint met LEF, zijn we op zoek gegaan naar de drukkerij met passie voor het boekenschap.
Met veel liefde en aandacht hebben we gewerkt aan ons boek en dan wil je...
Met veel liefde en aandacht hebben we gewerkt aan ons boek en dan wil je dat de lezer uiteindelijk een boek in handen heeft die inhoudelijk sterk is, maar net zo belangrijk een boek die er prachtig uitziet en goed aanvoelt. Je wilt geen boek die na 3 keer lezen uit elkaar ligt, dus de kwaliteit moet goed zijn. Met BoekenGilde hebben we een partner gevonden die ons heeft geholpen die resultaat te bereiken. Ons boek was in goede handen. We hebben écht een boek om trots op te zijn.

Mijn ervaring met Boekengilde is dat je te maken hebt met een klantgerichte en professioneel bedrijf. Aangezien ik voor het eerst een boek had samengesteld en laten drukken, heeft Het Boekengilde... Mijn ervaring met Boekengilde is dat je te maken hebt met een klantgerichte en professioneel bedrijf. Aangezien ik voor het eerst een boek had samengesteld en laten drukken, heeft Het Boekengilde mij goed geholpen en extra service verleent.

Voor onze vereniging in eigen beheer een gedichtenbundel laten drukken en binden

Frans Hermans

Zeer goede ondersteuning.
Perfecte opvolging.
Fijne afwerking.

Sandra

Wat ben ik blij dat ik uit alle bedrijven heb gekozen voor Boekengilde! De communicatie verliep perfect, ze luisterden goed naar mijn wensen en speelden daar perfect op in, alles was snel en... Wat ben ik blij dat ik uit alle bedrijven heb gekozen voor Boekengilde! De communicatie verliep perfect, ze luisterden goed naar mijn wensen en speelden daar perfect op in, alles was snel en gemakkelijk geregeld. Het resultaat ziet er fantastisch uit. Voor mijn volgende verhaal ga ik zeker weer naar Boekengilde