Offerte
Advies
Medewerkers
Communicatie

R.S.

Meedenkend en vlot geleverd.

Ronald van Uden - Numismatica Antverpia

Gewoon weerom een prachtige ervaring

Frans de Lugt

Dit jaar heb ik twee keer een boek laten vormgeven en produceren bij BoekenGilde. Ze zijn zeer klantgericht en luisteren goed naar je wensen. Ook het contact tijdens het proces verliep heel goed.... Dit jaar heb ik twee keer een boek laten vormgeven en produceren bij BoekenGilde. Ze zijn zeer klantgericht en luisteren goed naar je wensen. Ook het contact tijdens het proces verliep heel goed. Het resultaat voldeed volkomen aan mijn verwachtingen.

Paul Smit

Eerste boek in kleine oplage laten maken door Boekengilde. Zeer tevreden over hele traject!

Cees Oudejans

Firma denkt mee, is proactief, bereikbaar, goed en snel.

Akke Feenstra

Zeer goed, prettige communicatie, meedenken.

Ilona van Hilst

De kleine oplage (100 exemplaren) van mijn tweede thriller, VERMIST, is met veel zorg en aandacht gedrukt. Dankzij BoekenGilde kijk ik als schrijver met trots naar dit prachtige boek! Toen ik niet... De kleine oplage (100 exemplaren) van mijn tweede thriller, VERMIST, is met veel zorg en aandacht gedrukt. Dankzij BoekenGilde kijk ik als schrijver met trots naar dit prachtige boek! Toen ik niet kon kiezen tussen twee boekomslagontwerpen, kon ik ze ook alle twee laten drukken. Dat is zo fijn, die flexibiliteit en het geduld van Joël en Freddie.

Willy Aalbers

Uitstekende samenwerking.

Foppe

Vriendelijke medewerkers, die of telefonisch of via de mail snel antwoorden. Het bedrijf komt heel professioneel en vertrouwd over.