Offerte
Advies
Medewerkers
Communicatie

Ronald van Uden - Numismatica Antverpia

Net zoals altijd, een prachtige ervaring!

Jaap Wolters

Goed, strak georganiseerd, prettig persoonlijk contact. Ze weten waarover ze het hebben. De prijs is echt concurrerend met die van collega's.

Alfred Michiels

Snelle en goede service, prima kwaliteit

Huub van Hees

De contacten en communicatie heb ik als betrokken en persoonlijk ervaren. Een heel goed gevoel.

Kwaliteit volgens verwachting, correcte levering en prima prijs/kwaliteits verhouding.

Sven Verhaeghe

Perfect rapport! Snelle en professionele opvolging van het project. Resultaat van drukwerk perfect in balans met ontwerp.

peter tump

Een prima ervaring met Boekengilde. Mijn fotoboek over Wit-Rusland op een formaat van 30 x 30 is prima gebonden, in de juiste kleuren gedrukt. Er waren wat kleine vlekjes op de omslagen van sommige... Een prima ervaring met Boekengilde. Mijn fotoboek over Wit-Rusland op een formaat van 30 x 30 is prima gebonden, in de juiste kleuren gedrukt. Er waren wat kleine vlekjes op de omslagen van sommige exemplaren, maar dat is na telefonisch contact prima opgelost.

Chantal van den Brink

Uitstekende ervaring, contactvol, geen gladde verkooppraatjes, maar recht door zee en deskundig, met beider belang voor ogen. Complimenten. Voor herhaling vatbaar!