Rik

Goede bereikbaarheid en snel antwoord op vragen

Goede bereikbaarheid via de telefoon

Handleiding is degelijk maar soms onvolledig

Goedemorgen meneer Polman,
Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review!
Fijn om te lezen dat u tevreden bent met onze service.
Met vriendelijke...
Goedemorgen meneer Polman,
Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review!
Fijn om te lezen dat u tevreden bent met onze service.

Six

Perfecte service

Klantvriendelijke site

De bouwinstructies kwamen niet steeds overeen met het gekochte model.
Alle stukken sorteren en weten wat wat is, bleek toch niet zo simpel.

Goedemorgen,
Bedankt voor de positieve review! Daar worden we blij van.

Particulier

Goed bedrijf om zaken mee te doen tevens prettig contact (Samantha) en ook deskundig . Pakketje ondanks moeilijk bereikbaar netjes in overleg thuis afgeleverd, verpakking was prima en compleet .... Goed bedrijf om zaken mee te doen tevens prettig contact (Samantha) en ook deskundig . Pakketje ondanks moeilijk bereikbaar netjes in overleg thuis afgeleverd, verpakking was prima en compleet . Advies houden zo. Vr groet Ger Kuijs

Reeds omschreven

Houden zo

Goedemorgen meneer Kuijs,
Bedankt voor de lieve woorden! We zijn blij om te horen dat u zo tevreden over ons bent :).
We wensen u veel tuinplezier met uw overkapping voor haardhout...
Goedemorgen meneer Kuijs,
We wensen u veel tuinplezier met uw overkapping voor haardhout :)!
Samantha
BlokhuttenOutlet.nl

Holsbeek

Zeer professioneel met voldoende kennis ter zake

De kwaliteit

De foto's in de handleiding mogen duidelijker.

Goedemorgen meneer Holsbeek,
Bedankt voor deze mooie review!
Fijn om te horen dat uw ervaring zo positief is :)
Team...
Goedemorgen meneer Holsbeek,
Bedankt voor deze mooie review!
Fijn om te horen dat uw ervaring zo positief is :)

Emile Nijs

Helaas was de levering. Twee funderingsprofielen ontbraken. Zes 10 cm schroeven te kort. Geen afdekplanken voor het dak. Een panlat tekort. Tevens deurprofiel niet in elkaar gezet, wat wel... Helaas was de levering. Twee funderingsprofielen ontbraken. Zes 10 cm schroeven te kort. Geen afdekplanken voor het dak. Een panlat tekort. Tevens deurprofiel niet in elkaar gezet, wat wel gesuggereerd wordt. Er wordt wel nageleverd, maar hierdoor wel vertraging.

Er wordt wel de best gedaan om na te leveren.

Betere controle of pakket compleet is.

Goedemorgen meneer Nijs,
We kunnen het erg waarderen dat u de tijd hebt genomen om een review te plaatsen.
Goedemorgen meneer Nijs,
We vinden het vervelend om te horen dat u onderdelen tekort bent gekomen. Nogmaals onze excuses hiervoor! We zijn blij om te horen u wel te spreken bent over hoe we ons best hebben gedaan om het op te lossen. We gaan natuurlijk wel druk aan de slag om er voor te zorgen dat we dit in de toekomst zoveel mogelijk voorkomen.
We wensen u veel plezier met uw blokhut met lessenaarsdak!

G. Cuno

Goede ervaring, alles soepel verlopen.

Snelle feedback, meedenken, goede service

Goedemiddag meneer Cuno,
Bedankt voor uw positieve review! We zijn blij om te horen dat u zo te spreken bent over onze service.
We wensen u veel tuinplezier met uw blokhut met lessenaarsdak...
Goedemiddag meneer Cuno,
We wensen u veel tuinplezier met uw blokhut met lessenaarsdak :)!

sdv

Absoluut 100% tevreden

veel details en directe berekening van de kost en extra kosten

ik zou de installatie-handleiding al direct ter beschikking stellen.

Goedemorgen,
Wat fijn om te horen dat u zo over ons te spreken bent! Daar worden we blij van :).
Goedemorgen,
We hebben de montagehandleiding al beschikbaar gesteld op onze pagina met bouwpakketten (https://www.blokhuttenoutlet.nl/bouwpakket-tuinhuis/), maar kunnen ons voorstellen dat het even zoeken is.

Vermeulen

Netjes op tijd geleverd. Goede informatie over levering. Duidelijke beschrijving, goed gedocumenteerd met filmpjes via QR code.

Makkelijk te configureren

Het kozijn van een blokhut met enkele deur is niet voorgemonteerd. Dit stond wel in de beschrijving

Goedemorgen meneer Vermeulen,
Bedankt voor de mooie woorden! We zijn blij om te horen dat u zo tevreden bent over de levering en de montagehandleiding met filmpjes :).
Bedankt voor de tip...
Goedemorgen meneer Vermeulen,
Bedankt voor de tip over het kozijn! We gaan dit met onze fabriek oppakken om ervoor te zorgen dat het kozijn van een enkele deur in de toekomst weer als één geheel geleverd wordt.

Jan Willem en Annemieke Uythof

Meedenken

nvt

Goedemorgen meneer en mevrouw Uythof,
We vinden het leuk om te horen dat jullie zo te spreken zijn over de manier waarop wij met jullie mee hebben gedacht. Daar doen we het voor :)!
We...
Goedemorgen meneer en mevrouw Uythof,
We wensen jullie veel tuinplezier met jullie mooie overkapping op maat!

Patrick

Op een paar details na; Goed!

Assortiment

Aftersales

Goedemorgen Patrick,
Bedankt voor het plaatsen van een review!
Goedemorgen Patrick,
Bedankt voor het plaatsen van een review!
Fijn om u zojuist even telefonisch gesproken te hebben over de punten wat betreft afersales. Hier gaan we zeker mee aan de slag!