Davy Van Heghe

Zeer tevreden

Zeer goede service

Goedemorgen meneer Van Heghe,
Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service. Daar doen we het voor!
Team BlokhuttenOutlet

Bakker

Prima .

Staan je netjes en duidelijk te woord.
Weet waar ze over praten.
Ook de chauffeur was strak op tijd en heeft verstand van zaken is prettig om mee te praten.

Zou zo niet wat weten.

Goedemorgen meneer Bakker,
Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service en de chauffeur die uw pakket heeft gebracht :). Wij gaan dit aan hem doorgeven!
Met vriendelijke...
Goedemorgen meneer Bakker,

M.P

Snel antwoord

Goedemiddag meneer Muysers,
Bedankt voor de positieve review! Daar worden we blij van :).

Ian Jung

Fijne bedrijf, nette levering en goede ondersteuning

Levering precies op tijd
Ondersteuning
Netjes verpakt en afgeleverd
Mooie en degelijke kwaliteit hout

In de handleiding mag het gedeelte tussen het opbouwen en het starten met het dak wat duidelijker. Er staat namelijk niet tot nauwelijks omschreven hoe de laatste laag welke de dwarsliggers dragen... In de handleiding mag het gedeelte tussen het opbouwen en het starten met het dak wat duidelijker. Er staat namelijk niet tot nauwelijks omschreven hoe de laatste laag welke de dwarsliggers dragen bevestigd worden.

Goedemorgen meneer Jung,
Goedemorgen meneer Jung,
We kunnen het erg waarderen dat u de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze ondersteuning, de levering en de kwaliteit van het pakket. Daar doen we het voor!
De tip over de handleiding gaan we zeker meenemen!

Koppejan

Top. .. goede service

Snelle reactie

Niets

Goedemorgen mevrouw Koppejan,
Bedankt voor de positieve review! We zijn blij om te horen dat we u snel en goed hebben kunnen helpen :)

H.Dogan

Klant vriendelijk, deskundig.

komen afspraken na en snelle reactie

Goedemorgen meneer Dogan,
Bedankt voor de mooie complimenten. We zijn blij om te horen dat u zo te spreken bent over onze klantvriendelijkheid en deskundigheid :).
We wensen u veel...
Goedemorgen meneer Dogan,
We wensen u veel tuinplezier met uw nieuwe blokhut!

Biek

Onvoldoende

Omdat ik een hardhouten lat onder aan de vloer heb passen de latten niet en met afzagen komt het geïmpregneerde gedeelte blood te liggen en kan het gaan rotten.
De planken voor het dat zitten...
De planken voor het dat zitten er niet bij dus het geheel is de prijs niet waard

Goedemiddag,
Allereerst hartelijk dank voor het plaatsen van een review. Fijn om u zojuist even gesproken te hebben over de punten uit uw review.
Zoals ik heb aangegeven, worden de...
Goedemiddag,
Zoals ik heb aangegeven, worden de wandplanken bij ons altijd op maat gemaakt. De dakplaten en windveren worden in een langere lengte geleverd dan nodig en kunt u op de gewenste maat zagen volgens onze duidelijk instructies. We vinden het vervelend om te horen dat dit niet helemaal verwachting is.
We hopen dat u alsnog wel plezier van uw blokhut kunt hebben.

Polak

Goed bedrijf

compleet pakket , geen krom of beschadigd hout

de montagehandleiding ziet er goed uit ,echter waar je welke schroeven of spijkers moet gebruiken is niet echt duidelijk weergegeven , ook de opstaande randen van het dak daar zit een sleuf... de montagehandleiding ziet er goed uit ,echter waar je welke schroeven of spijkers moet gebruiken is niet echt duidelijk weergegeven , ook de opstaande randen van het dak daar zit een sleuf uitgefreesd , die sleuf is niet te zien in de handleiding , het nut van de sleuf begrijp ik ook niet.

Goedemorgen meneer Polak,
Bedankt voor de complimenten! We zijn blij om te horen dat u zo te spreken bent over de kwaliteit van het pakket.
De tip over de montagehandleiding gaan we zeker...
Goedemorgen meneer Polak,
De tip over de montagehandleiding gaan we zeker meenemen! Bedankt hiervoor.

FGH

Goede communicatie

Goede communicatie over het verloop van de order. Vriendelijk personeel. Goede prijs/kwaliteit verhouding

Geen alles verliep goed

Goedemorgen,
Bedankt voor de mooie woorden! We zijn blij om te horen dat u zo te spreken bent over onze begeleiding. Daar doen we het voor :)!
We wensen u veel tuinplezier met uw mooie...
Goedemorgen,
We wensen u veel tuinplezier met uw mooie blokhut!

Wout de Jager

We zijn goed geholpen en de vragen die we hadden zijn ook goed beantwoord

Geen idee

Nee

Goedemorgen meneer de Jager,
Bedankt voor de positieve review! We zijn blij om te horen dat we jullie goed hebben kunnen helpen :).