Boeckmans

Perfect verlopen

leveringsdatum zoals we gevraagd hadden, mooi verpakt

handleiding was niet duidelijk genoeg

Goedemiddag meneer Boeckmans,
Bedankt voor uw positieve review!
We wensen u veel tuinplezier met uw blokhut met overkapping!

Verstappen

Perfect

Overzichtelijk en makkelijk te vinden wat je zoekt

Constructie bij het plaatsen van de overkapping blokhut , ontbreekt een duidelijke beschrijving , deze kan duidelijker , staps gewijd.

Goedemiddag meneer Verstappen,
Bedankt voor de 5-sterren review!

Patrick Sypre

Correcte en vlotte service

Eerlijk bedrijf

De chauffeur had geschreven dat hij opgebeld had, maar helaas pindakaas geen gesprek gemist. Dus niks opgebeld

Goedemiddag meneer Sypre,
Hartelijk dank voor het schrijven van een review. We zijn blij om te horen dat u zo te spreken bent over onze service.
Normaal gesproken is het wel de bedoeling dat...
Goedemiddag meneer Sypre,
Normaal gesproken is het wel de bedoeling dat er een half uur voor levering gebeld wordt. We gaan dit direct oppakken met onze transportafdeling. Excuses voor het ongemak!

Brian Lancaster

Flexible and friendly.

Product iptions and quality

Build instructions refer to standard products and were not easy to follow due to specific requirements.

Good afternoon Mr. Lancaster,
Thank you very much for writing a review.
Thanks for the tip regarding the manual. We are going to see how to integrate this.
Kind regards,
Team...
Good afternoon Mr. Lancaster,
Thank you very much for writing a review.
Kind regards,

Ton

Zeer goed

Snelle en complete levering

Niet in mail zetten dat chauffeur half uur voor aankomst belt. Gebeurd niet daar chauffeur aangeeft nooit te bellen naar klant.

Goedemiddag Ton,
Bedankt voor je positieve review!
Goedemiddag Ton,
Bedankt voor je positieve review!
Het is normaal gesproken wel de bedoeling dat de chauffeur een half uur voor levering belt. We hebben dit doorgezet naar de transportafdeling zodat dit niet nog een keer gebeurt.

Mathias de blieck

Heel tevreden

Volledig duidelijk

Goed bezig

Goedemorgen meneer de Blieck,
Bedankt voor de positieve review! Fijn om te horen dat u zo tevreden over ons bent.

Adriaan

We hebben een blokhut met plat dak van 3x3 meter besteld en opgebouwd.

We hebben een blokhut met plat dak van 3x3 meter besteld en opgebouwd.

Er werd er een enkele deur geleverd in plaats van een dubbele deur zoals besteld. Dit kwam door een fout op de website. Het bedrijf heeft dit snel en goed opgelost door een dubbele deur na te sturen. Onze ervaring is dat het bedrijf zeer goed telefonisch bereikbaar is en zeer behulpzaam bij vragen of problemen. Dit is echt een verademing in vergelijking met veel andere bedrijven.

Het geleverde product vonden wij redelijk goed, zeker in verhouding tot de prijs. We hadden verwacht dat alles iets strakker in elkaar zou passen, maar het blijft hout en uiteindelijk lukte het met enig duwen en kloppen wel om de blokhut netjes op te bouwen.

Wij vonden de handleiding en begeleidende YouTube filmpjes voor ons klussers-niveau niet duidelijk genoeg. Er werd bijvoorbeeld niet duidelijk aangegeven dat we de EPDM niet strak langs de dakrand moesten afsnijden, maar enkele centimeters moesten laten uitsteken zodat we het onder de daktrim omlaag konden vouwen.

Ook was niet duidelijk dat de nietjes vlakbij de rand (in het boeibord) moeten worden geslagen. Hierdoor bleken onze nietjes niet onder de daktrim te vallen waardoor het dak in principe lek is. We hebben dit (hopelijk) opgelost door er rubberseal op te smeren. Misschien onze fout, maar het had ook duidelijker in de handleiding kunnen staan vinden wij.

De hoeveelheid geleverde kit was aan de lage kant. We kregen 3 bussen EPDM kit waarmee 9 m2 dak en de volledige daktrim moest worden afgekit. Het lijkt op de Coolwood filmpjes alsof zij veel meer kit gebruiken, in ieder geval waren wij er erg snel doorheen en hebben de rest maar met een restant rubberseal gedaan. Het kan aan onze kit-kunsten liggen, of misschien hadden zij de kit eerst opgewarmd zodat het makkelijker te verdelen is. In ieder geval klopte het filmpje niet met onze ervaring.

Voor het bevestigen van de aluminium daktrim heb je eigenlijk een maat 10 bitje nodig dat in een schroefboor past. Dat hadden wij niet dus hebben we alles met de hand gedaan. Dat is echt een flink rotwerk. In de handleiding zou dit kunnen worden vermeld bij de benodigde gereedschappen.

Al met al: Prima service, redelijk product, matige handleiding (en filmpjes).

bereikbaarheid en service

handleiding en filmpjes

Goedemiddag meneer Koster,
Fijn dat u de tijd hebt genomen om een uitgebreide review te schrijven. We zijn continu bezig om ons te verbeteren, dus erg blij met deze feedback.
Ik heb...
Goedemiddag meneer Koster,
Ik heb telefonisch contact met u opgenomen over de punten die met de montage te maken hebben. Er zijn natuurlijk meerdere manieren om iets te monteren en wij kiezen in de handleiding voor de manier waar wij de meest positieve resultaten van hebben ervaren. We vinden het vervelend om te horen dat dit niet altijd de manier is waarop u de blokhut wenst te monteren. We gaan dan ook zeker kijken of we bij bepaalde onderdelen tips kunnen verwerken om de handleiding compleet te maken. Fijn dat u de blokhut wel af heeft kunnen monteren en deze er nu netjes bij staat.
We zijn blij om te horen dat u onze service en bereikbaarheid als positief hebt ervaren. Daar doen we het voor :)

Donkersloot

Prima overkapping voor een goede prijs

Veel maten beschikbaar. Complete installatie geleverd.

Voldoende schroeven bijleveren, van 1 maat tekort. En kleurvastere bijts. Na 4 weken is de witewash al flink aan het vergelen.

Angelique

Prima bedrijf.

Leveren binnen de geschatte levering

Terug communicatie.

Goedemorgen mevrouw Knaup,
Bedankt voor uw positieve review!
Namens het hele team, wensen wij u nog veel tuinplezier!

J. Zirkzee

snelle levering

laagste prijs garantie

Goedemorgen meneer Zirkzee,
Bedankt voor uw positieve review :)!
Goedemorgen meneer Zirkzee,
Bedankt voor uw positieve review :)!
We weten dat we niet de goedkoopste zijn, maar bieden wel een hele scherpe prijs voor onze kwalitatief hoogwaardige producten. Dit geldt voor zowel onze standaard producten, als voor maatwerk.