marlieke kle e

Heel prettig, zeer coöperatief en vriendelijk aan de telefoon. Snelle reacties per email. Opvallend goed.

Telefonische hulpverlening

Door telefonische hulp kwam ik erachter dat er nog meer opties waren (Douglas tuinhuis bijvoorbeeld), wat mij betreft prima. Maar misschien zou dat ook op de website duidelijk kunnen worden

Goedemiddag mevrouw Klene,
Bedankt voor de leuke review! We zijn blij om te horen dat u de samenwerking als prettig hebt ervaren :). Daar doen we het voor!
Bedankt voor de tip wat betreft de...
Goedemiddag mevrouw Klene,
Bedankt voor de tip wat betreft de website! We hebben de Douglas producten sinds kort ook aan onze webshop toegevoegd. Binnenkort gaan we ook aan de slag met een keuzehulp om de keuze tussen de verschillende producten nog makkelijker te maken :)

J. Brandsen

Prettig bedrijf om mee samen te werken, direct telefonisch persoonlijk contact met het kantoor mogelijk (zonder eerst allerlei keuzetoetsen of live chat, dat is een verademing in dit online... Prettig bedrijf om mee samen te werken, direct telefonisch persoonlijk contact met het kantoor mogelijk (zonder eerst allerlei keuzetoetsen of live chat, dat is een verademing in dit online bestellen tijdperk!!!) je kan vragen stellen en je wordt vriendelijk te woord gestaan en direct een eventueel lastig iets verholpen! Super service en keurige aflevering! Maar nu nog in elkaar zetten🤔🤔😃

Duidelijke omschrijving met foto’s en de maten goed vermeld. Keuze voor diverse toepassingen (kleuren etc) tijdens het bestellen, keuze van data bezorgen ook duidelijk.

Vooral doorgaan op deze manier

Goedemorgen mevrouw Brandsen,
Goedemorgen mevrouw Brandsen,
Bedankt voor deze leuke review! Wat fijn om te horen dat u zo te spreken bent over onze klantenservice en de aflevering van het pakket. Daar doen we het voor!
We wensen u heel veel succes en plezier met de opbouw! En als u vragen heeft, dan weet u ons te vinden hè :).

De Goede

Goed kontakt

Duidelijk en meedenkend

De meegeleverde tekening klopte niet helemaal, en sommige planken moesten toch nog op maat gemaakt worden.

Goedemorgen mevrouw de Goede,
We zijn blij om te horen dat u zo tevreden over het contact met ons. Daar doen we het voor :)!
Bedankt voor de tip wat betreft de tekening. We leveren de...
Goedemorgen mevrouw de Goede,
Bedankt voor de tip wat betreft de tekening. We leveren de wandplanken inderdaad op maat, alleen het OSB dakhout en de boeiplanken niet. Deze zijn wat langer en kunt u zelf op maat zagen volgens de instructies in onze handleiding.
We wensen u veel tuinplezier met uw blokhut :)!

G van Ruiswijk

Prijs prestatie zeer goed, aflevering iets minder, er miste wat elementen.

Goed product, prijs prestatie prima

Gedoe met planning van levering, zowel planning vanuit Blukh. als van de vervoerder. Bij bestelling van 1 laag extra extra controle op elementen, met name bij combinatie schuur met overkapping.

Goedemorgen meneer van Ruiswijk,
We zijn blij om te horen dat u zo te spreken bent over onze...
Goedemorgen meneer van Ruiswijk,
We zijn blij om te horen dat u zo te spreken bent over onze prijs-kwaliteit verhouding :).
Bedankt voor de tip wat betreft de levering en de onderdelen van het pakket. Hier gaan we druk mee aan de slag!

Debbie

👍

Bereikbaarheid telefonisch

Kwaliteit hout veelal krom , daktrim ipv hout gepruts als afwerking

Goedemorgen Debbie,
Bedankt voor je positieve review! We zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent over onze bereikbaarheid.
De kwaliteit van onze blokhutten en dus ook het hout staan...
Goedemorgen Debbie,
De kwaliteit van onze blokhutten en dus ook het hout staan bij ons hoog in het vaandel. Dit wordt dan ook uitvoerig in onze fabriek gecontroleerd. Deze tip geven we dan ook zeker door, zodat we er extra op kunnen letten!

Particulier

Goede ontvangst en zeer goede uitleg van producten en mogelijk heden en zijn er blij mee met de aanschaf van de blokhut

Het geduldig zijn en bekwaamheden van het personeel

Voor ons nvt

Goedemiddag,
Wat leuk om te horen dat u zo over ons te spreken bent en zo blij bent met uw blokhut!
We wensen u nog veel plezier met uw blokhut kapschuur :).
Met vriendelijke...
Goedemiddag,
We wensen u nog veel plezier met uw blokhut kapschuur :).

Marianne Snelders

Schitterend, goede service, vriendelijke hulp, een aanrader

Soepel in maatwerk

Aandacht voor kleine afwerkingen, scharnieren deur wat slordig geplaatst

Goedemorgen mevrouw Snelder,
Wat een lieve woorden ;). Bedankt daarvoor!
Goedemorgen mevrouw Snelder,
Wat een lieve woorden ;). Bedankt daarvoor!
Maatwerk is één van onze sterke punten doordat we een eigen Nederlandse fabriek hebben. We zijn daarom ook blij om te horen dat u zo te spreken bent over hoe soepel we met maatwerk omgaan.
De tip wat betreft de afwerking geven we door aan de fabriek!

Martin Jacobs

Tuinhuisje besteld online

Overzichtelijk, duidelijke info

Montage instructie online sturen zodat deze al kan worden doorgenomen voordat het pakket geopend is.

Goedemorgen meneer Jacobs,
Goedemorgen meneer Jacobs,
Hartelijk dank voor het plaatsen van een review. De overzichtelijkheid van onze website is één van onze belangrijkste punten waar we zeer regelmatig aan werken. We zijn dan ook blij om te horen dat u hier zo over te spreken bent :).
De tip wat betreft de montagehandleiding nemen we zeker mee!

Noord-Hollands Eitje

prijs

Goedemorgen,
We kunnen het erg waarderen dat u de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Bedankt hiervoor :)!

Rinko Huisman

Zeer tevreden met onze blokhut en het bedrijf

Kwalitatief hoogwaardige blokhutten, snelle levering, uitstekende instructies voor het bouwen.

Hoewel voldoende geïnformeerd viel de bouw in de praktijk toch tegen. De fundering steekt erg nauw en vereiste professionele hulp. Het berekenen van de benodigde en beschikbare oppervlakte van de... Hoewel voldoende geïnformeerd viel de bouw in de praktijk toch tegen. De fundering steekt erg nauw en vereiste professionele hulp. Het berekenen van de benodigde en beschikbare oppervlakte van de dakplaten is een rekenkundige uitdaging. Met het rekenwonder dat mijn partner is, is ook dat gelukt. Uiteindelijk hebben we de hut (geleverd in juli, opgeleverd oktober).

Goedemorgen meneer Huisman,
Goedemorgen meneer Huisman,
Bedankt voor de mooie complimenten! We zijn blij om te horen dat u zo te spreken bent over onze service en de kwaliteit van onze blokhutten :). Daar doen we het voor!
Bedankt voor de tip wat betreft de moeilijkheidsgraad van de montage en het aanleggen van de fundering. We gaan druk aan de slag om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst nog makkelijker wordt :).
We wensen u veel plezier met uw nieuwe blokhut!