Hennie van Hoorn

Zeer klantvriendelijk!

Binnen productie strenger controleren

Goedemorgen meneer van Hoorn,
Bedankt voor de positieve review! Fijn dat u zo tevreden bent over onze klantvriendelijkheid :).
We doen altijd ons uiterste best om de pakketten zo zorgvuldig...
Goedemorgen meneer van Hoorn,
We doen altijd ons uiterste best om de pakketten zo zorgvuldig mogelijk in te pakken en het meeste wordt dan ook foutloos geleverd. Het blijft alleen altijd mensenwerk waardoor het kan voorkomen dat er bijvoorbeeld een keer een plankje mist. Dit plankje kunnen we dan vaak al binnen twee werkdagen thuis bezorgen. We zijn dagelijks bezig om ons hierin te verbeteren.

André

Super service en levering.

Klant vriendelijk en snelle levering.

Goedemorgen André,
Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze klantvriendelijkheid en levering :).
Team...
Goedemorgen André,

VvE Recidense Veldesteijn

Compleet

Nvt

Goedemorgen meneer Spermon,
Bedankt voor uw positieve review! Hier worden we blij van!
Wij wensen u nog veel plezier met uw aankoop!

R.Dubbelaar

Levertijd

Controle op kromme planken

Goedemorgen meneer Dubbelaar,
Bedankt voor uw positieve review! Fijn om te horen dat u zo te spreken bent over onze korte levertijd.
Hout is een natuurproduct. We hebben te maken gehad met...
Goedemorgen meneer Dubbelaar,
Hout is een natuurproduct. We hebben te maken gehad met warme dagen waardoor onze planken soms wat krommer waren dan normaal. Meestal kunnen de planken gewoon gebruikt worden en trekken ze in de verbinding wel weer recht. Zijn ze te krom om te gebruiken/hanteren, dan sturen wij met alle liefde nieuwe planken op :).

HBSV Urbanus

Goede afspraken en levering

Duidelijke taal

sneller reactie

Goedemorgen,
Bedankt voor de positieve review! Daar worden we blij van.
Goedemorgen,
Bedankt voor de positieve review! Daar worden we blij van.
We doen ons best om altijd zo snel mogelijk te reageren en meestal lukt het ons ook. Het kan een keer voorkomen dat het zo druk is dat het ons net even niet lukt om meteen te reageren.

Starmans

Super vriendelijk, goed geholpen,goede service

Goede communicatie

Betere handleiding

Goedemorgen mevrouw Starmans,
We zijn blij om te horen dat u zo tevreden bent over onze service. Daar doen we het voor!
We wensen u veel tuinplezier met uw blokhut met overkapping!
Met...
Goedemorgen mevrouw Starmans,
We wensen u veel tuinplezier met uw blokhut met overkapping!

Renske

Mooi geleverd en netjes zoals beloofd. Ook goed in elkaar te zetten dankzij de handleiding. Het is wel handig als je wat meer spullen in huis hebt dan werkelijk nodig want dat maakt het werk gewoon... Mooi geleverd en netjes zoals beloofd. Ook goed in elkaar te zetten dankzij de handleiding. Het is wel handig als je wat meer spullen in huis hebt dan werkelijk nodig want dat maakt het werk gewoon nog makkelijker.

Goede en snelle hulp als je mailt.

Goedemorgen mevrouw Verkoijen,
Wat een lieve complimenten zeg! We zijn blij om te horen dat u zo te spreken bent over de communicatie en hoe het pakket geleverd is.
Met vriendelijke...
Goedemorgen mevrouw Verkoijen,

Timo Mank

Prettig contact, telefonisch goed bereikbaar, snel antwoord op mail

telefonisch goed bereikbaar en ter zake kundig antwoord

online iets meer verdiepende info

Goedemiddag meneer Mank,
Bedankt voor de positieve review! We zijn blij om te horen dat u het contact als snel en kundig hebt ervaren.
We nemen nog contact met u op wat betreft de...
Goedemiddag meneer Mank,
We nemen nog contact met u op wat betreft de verdiepende info. We zijn altijd nieuwsgierig hoe we onze website kunnen verbeteren.

Quispel Advies

heldere taal

levertijd korter?

Bedankt voor uw review!
Bedankt voor uw review!
Al onze producten worden per bestelling in onze eigen Nederlandse productiefabriek gemaakt. We doen ons best om deze zo snel mogelijk te produceren. Momenteel hebben we een levertijd van 2 tot 4 weken wat in overleg ook korter of langer kan.
Fijn om te horen dat u te spreken bent over onze heldere taal ;)!

Canters Peter

Top

Snelle levering, passen goed in elkaar

EPDM rubber was gevolgd afgesneden waardoor het maar juist de afmetingen van het dak had.

Goedemorgen meneer Canters,
Erg bedankt voor het plaatsen van deze mooie review!
Fijn om te horen dat u tevreden bent :)
Wij wensen u nog veel tuinplezier!
Met vriendelijke...
Goedemorgen meneer Canters,
Erg bedankt voor het plaatsen van deze mooie review!
Fijn om te horen dat u tevreden bent :)
Wij wensen u nog veel tuinplezier!