8.1/10
8.5/10

J.hemelrijk/PNHoutbesherming

Uitstekend, ben op alle gebieden tevreden over de geboden service.

goede communicatie, erg vriendelijk

Neen

Vriendelijk - duidelijk en service gericht

Ja erg vriendelijke service en snelle terug koppeling

Benoemen van binnen maten op de website

Mooi product, zeer tevreden met het eindresultaat!

Snel schakelen, meedenken en snel reageren op mails.

De werktekeningen op de website aanpassen. Op de werktekeningen staat nog dat de marge links moet zijn, terwijl deze rechts moest zitten. Dit schept verwarring.

Ana

Zeer tevreden over de snelle afhandeling van mijn order en de nazorg. Prima klantenservice; aandacht voor de klant.

Dat men contact met je opneemt om samen je order door te nemen. En na bezorging van je order dat men de moeite neemt om te informeren of alles naar wens was. Nooit meegemaakt. Daardoor bijzonder verrast.

Op dit moment niet. Blijf klanten verrassen

ImageClass

Voor een verjaardagsproject zijn we bij Blikkenshop terecht gekomen. We werden heel snel en vriendelijk geholpen, we hebben de samenwerking als heel fijn ervaren.

Meedenken en gelijk aanpakken van mogelijke problemen. Vriendelijk en behulpzaam.

Bij de productie ging het niet helemaal soepel, dit is wel uiteindelijk opgepakt door collega's en opgelost.

VSO De Linde

Online een bestelling geplaatst. Bevestiging van de bestelling werd snel per mail verstuurd.

Duidelijk zichtbaar hoe product eruit ziet. Mogelijkheid om in te zoomen. Heldere korte omschrijving van het product. Aan te passen naar eigen wensen

Reactie Blikkenshop.nl:

Bedankt voor je positieve feedback! Wachten op een bestelling is natuurlijk nooit leuk, we gaan ons best doen de volgende keer sneller aan je te leveren!

Stichting 3 Oktober Viering

De ervaring is TOP. Wordt snel en vakkundig geholpen en zeer vriendelijk.

Zeer vriendelijk

Reactie Blikkenshop.nl:

Wauw, wat een mooie feedback! Dank je wel!

Farnoosh Shahmohammadi

Onwijs goede service! Zelf heb ik bij blikkenshop 100 blikjes besteld die in de verkeerde kleur werden geleverd. Hierdoor was er eerst paniek (want ik moest de blikjes echt op die dag hebben), maar...

Ontzettend goede service. Personeel denk goed mee en komt met oplossingen.

WANDER

Erg goed geholpen met een bestelling ondanks de spoed die er achter zat.

Oplossend vermogen en klantgericht

Laura

Duidelijke communicatie en prachtig eindresultaat! Boven verwachting.