8.3/10
8.5/10

Janny

Prima service! We hadden op korte termijn blikken met foto-opdruk nodig en dat werd snel geleverd. De medewerking, het contact, de adviezen en de kwaliteit ...het was allemaal prima. Wij zijn zeer...

Zeker de medewerking en het meedenken om een mooi product te leveren.

Nee.

Voor onze vereniging hadden we een grote hoeveelheid blikjes nodig voor een klein prijsje, dit kon door het bedrijf snel geregeld worden waardoor we direct uit de brand waren.

Goedkoop en simpel geregeld.

Ik moest kiezen tussen 80 of 160, een 'tussenmaat' was fijn geweest.

DevKa

Het bestellen van de blikken ging super makkelijk. Via o.a. mailcontact werd mijn bestelling al snel verwerkt!

Het snel verzenden en goede communicatie.

Wellicht het mogelijk maken om met de app van een bank te kunnen betalen. Dit is mijn niet gelukt.

Lisa Broekhuis

Goede service en snelle levering. Direct antwoord op m'm vragen.

Belde op met een spoedklus en had de blikken de volgende dag al in huis. Hele fijne service, dankjewel!

Geen verbeterpunten of tips

We hadden collectebussen nodig en dan kom je al snel bij de blikkenshop uit. Helaas blijkt nu achteraf is het niet de kwaliteit die we zoeken. Of dit echt de schuld is van de blikkenshop durf ik...

voor mijn aankoop heb ik die eigenlijk niet

Producten nog duidelijker omschrijven

Reactie Blikkenshop.nl:

Dank voor je reactie. Je feedback hebben inmiddels verwerkt en de productinformatie aangepast!

Norbert De Groot

Goed. Ik had echter wel actief informatie willen vernemen wasrom de levering vertraagde . Die info kreeg ik pas na een telefoontje van mijn kant. Verder voldoet de levering asn mijn verwachting.

Persoonlijk.

Zie mijn punt over de levering

B.O.O.K. "Animo"

Ik wilde 60 blikken met eigen ontwerp als opdruk bestellen en dit werd vakkundig in proefdruk aan mij voorgelegd. Ik had een eigen ontwerp gemaakt, maar er werd een mooier ontwerp door jullie...

Zie hierboven.

Nee.

Top bedrijf

Goede communicatie tussen leverancier en klant.

Proviand van het land

Prima, leuke en snelle communicatie en verzending

Snelle communicatie

Aangeven op de site of iets niet voorradig is

BVH Adviesbureau

Zeer tevreden klant, snelle levering, beleefde hulp wanneer je vragen stelt, correcte dienstverlening

Snelle en vriendelijke interactie met klanten

het zou handig zijn als belgisch klanten eventueel kunnen betalen met een app voor hun Bancontact, los van IDEAL . voor bijvoorbeeld betalingen met hun bankkaart

Reactie Blikkenshop.nl:

Dank voor het meedenken. Wij zijn hier inderdaad mee bezig om dit mogelijk te maken!