Willaerruiters

Onze vereniging wilde de sponsoren en vrijwilligers bedanken voor hun betrokkenheid. Het werd een blik van wwarrdering. Mooi blik met bedrukt logo en gevuld met een
taartje.

Zeer goed geholpen door Luuk. kan niet beter

Geen enkele

Van Staveren

Denken goed mee. Kunnen snel schakelen en snel leveren.

Flexibiliteit

Reinier Hamel

Blikverruimend bedrijf, er gaat een wereld voor je open aan mogelijkheden.

Heldere en persoonlijke communicatie

Webshop is nog niet helemaal compleet qua keuzemogelijkheid voor bedrukking boven- en onderzijde. Later zag ik dat er ook embossing mogelijk is. Dat staat niet bij elk blik, maar misschien is daar een reden voor.

VDV AGRI

Dit jaar zochten wij voor het eerst een relatiegeschenk voor onze klanten in Frankrijk.
Bij toeval terecht gekomen bij de Blikkenshop. Onze keus is uiteindelijk gevallen op gepersonaliseerde...

Prima service en nog echte klantvriendelijkheid!

Bedrukte blikken besteld als bedankje voor medewerkers. Het product ziet er super uit en is zeer redelijk geprijsd.

Prettig en snel contact met medewerker van blikkenshop.nl

Diesignloods v.o.f.

Vriendelijk en zeer persoonlijke aanpak!

We hebben ervaren dat er echt iets voor je gedaan wordt.

geen bijzonderheden

Blikkenshop.nl levert een goede service, dit zowel naar assistentie als producten toe. Het eindresultaat is zeer mooi en voldoet helemaal aan onze verwachtingen.

Stroopwafelblikken zijn mooi bedrukt. Levering zelfs eerder dan de afgesproken datum. Vriendelijk personeel en een goed contact. Tevreden klant!

INSTYLE

Super vriendelijke service, offerte gekregen en een aantal weken later werd ik nagebeld. Echt super.
Doen heel veel bedrijven niet eens meer.

Dit bedrijf geeft service zoals het vroeger was.
Niets is te veel en je voelt je als klant gewaardeerd. Daar mag menig bedrijf weer eens een voorbeeld aan nemen.!

Ik heb geen verbeterpunten. Alles was goed.
De kleine foutjes die er gemaakt zijn omdat ik iets wilde uitproberen waar zowel het bedrijf als ik geen ervaring in hadden, (dus beide niet over nagedacht) zijn toch door blikkenshop opgelost.

Karin

Ik was best kritisch en had een aantal eisen waar mijn product aan moest voldoen, waardoor ik vaker contact had met de klantenservice. Zij bleven vriendelijk, behulpzaam en reageerden snel. Daardoor...

- Een goed klantenservice die weet waar het over gaat
- accuraat, meedenkend en een snelle reactie