Tijgertigra

Fijne service, flexibel en goed meedenken met de klant!

Maatwerk, door de service van de medewerkers en door de mogelijkheid van kleine oplages.

Het product dat ik dacht te krijgen was niet op voorraad (en ik had strakke deadline). Het is professioneel en zorgvuldig opgelost. Verder kan ik niks bedenken!

Michelle Dingemanse

Blikken besteld, maar door miscommunicatie geleverd op het oude adres. Dit is super goed opgelost door de hulp van Jenske. Zij bood de service aan om de blikken nogmaals aan te bieden zonder extra... Blikken besteld, maar door miscommunicatie geleverd op het oude adres. Dit is super goed opgelost door de hulp van Jenske. Zij bood de service aan om de blikken nogmaals aan te bieden zonder extra kosten. Blikken waren snel geleverd en Jenske heeft direct gebeld erna hoe de blikken zijn ontvangen. Erg fijn geholpen!

Goede klantenservice. Snelle communictie en goede hulp.

Geen.

Frank

Goede, snelle en vriendelijke service!

Mooie bedrukkingen en snelle levertijd

Uitgebreidere informatie betreft aanleverspecificaties.

stichting phoenix4kids

Voor onze stichting phoenix4kids, die zich inzet voor ernstig zieke en gehandicapte kinderen hadden we blikken nodig.
1 mailtje naar blikkenshop.nl was genoeg om deze gesponsord te krijgen....
1 mailtje naar blikkenshop.nl was genoeg om deze gesponsord te krijgen. Dank jullie wel namens de stichting en alle kinderen.

Zeer vriendelijke service, snelle reactie op mail.

Korte lijnen door middel van chatmogelijkheid, behulpzame en vriendelijke medewerkers, concreet in levertermijn en kosten, kwalitatief goed product.

Er is veel over en weer gemaild en gebeld. Ook de offerte is meerdere keren aangepast. Hierbij ben ik continu goed geholpen!

Misschien de prijzen wat proberen te verlagen in de toekomst. Ik had geen zin om verder te zoeken, maar vond ze blikken met bedrukking per stuk nog best een beetje prijzig.

Anne

Ik had in totaal bijna 500 blikken met een gepersonaliseerde wikkel nodig. Een beetje in paniek vanwege de tijdsdruk bij Danielle van Blikkenshop.nl terecht gekomen en zij heeft mij fantastisch... Ik had in totaal bijna 500 blikken met een gepersonaliseerde wikkel nodig. Een beetje in paniek vanwege de tijdsdruk bij Danielle van Blikkenshop.nl terecht gekomen en zij heeft mij fantastisch geholpen! De blikken zijn op tijd binnen gekomen en zien er erg strak uit.

Zeer klantvriendelijk en snel in reactie.

Vriendelijk te woord gestaan en goed meegedacht!

Esther TU Delft

Super netjes geleverd, fijne communicatie, prima werk - zeer aan te bevelen; bedankt!

Goede communicatie mogelijkheden

Nee, niet echt

Bureau Blik-opener

Mijn ervaring met Blikkenshop was heel erg goed. Ik had direct fijn contact met Jenske, die me ter wille was zonder dat ik nog een orde had geplaatst. Dat is echte klantgerichtheid, in het... Mijn ervaring met Blikkenshop was heel erg goed. Ik had direct fijn contact met Jenske, die me ter wille was zonder dat ik nog een orde had geplaatst. Dat is echte klantgerichtheid, in het vertrouwen dat precies dat tot klanten leidt.
Het is ook precies wat in nodig heb in dit soort vaak slopende, tegen de klop lopende marketingzaken. Iemand die echt meedenkt en werkt.
Juist door dit contact heeft blikkenshop er aan mij (met mijn toch passende naam; Bureau Blik-opener) er een vaste klant bij.
Hartelijke bedankt Jenske!

persoonlijke benadering met kennis van zaken

CijferAdvies Netwerk

Wij zochten een blik om aan onze relaties te geven en ons 5 jarig bestaan onder de aandacht te brengen.
Een blik is een geweldig promotiedrager. Blikkenshop kwam met een geweldige suggestie. Niet verkopen maar jullie adviseerden! Het is een groot succes geworden de blikken met een taartje en een kaartje werden geweldig ontvangen.
CijferAdvies staat weer goed op de kaart dankzij jullie. Ik vind dit een compliment waard.

Meedenken van het team.
Niet verkopen maar adviseren en klantbeleving voorop.
Goede vormgeving en fotografie

Iets sterkere dozen. Dat voorkomt dat er een paar blikken beschadigd zijn. Of de vervoerder daarop aanspreken.