BIJN.nl

Lester Timmermans

Deskundig onderzoek. Patrick had duidelijk ervaring en wist waar hij moest kijken. Ook stond hij open voor alle vragen. We hebben meer inzicht gekregen in de mankementen van de woning en weten waar... Deskundig onderzoek. Patrick had duidelijk ervaring en wist waar hij moest kijken. Ook stond hij open voor alle vragen. We hebben meer inzicht gekregen in de mankementen van de woning en weten waar we mee aan de slag kunnen. Het rapport was uitbundig maar soms wel wat lastig te begrijpen of onvoldoende toegelicht. Wel prettig dat er goed wordt aangegeven welke klussen het beste in welk tijdsbestek en tegen welke prijs uitgevoerd kunnen worden.

Sterke punten BIJN.nl

Duidelijke communicatie, netjes, deskundig en houden zich aan de gemaakte afspraak.

A van de Wouw

Bouwkundige keuring zeer gedegen uitgevoerd, duidelijke communicatie tijdens en na de keuring.

Sterke punten BIJN.nl

Oog voor details, complete keuring, goede communicatie

Luke Edison

Onbeschoft medewerkers

Sterke punten BIJN.nl

Super slechte klantenservice, onbeschoft en ongeduldig. De medewerkers kan details van facturen niet verklaren. Je moet dit betalen, je moet dat doen! Ik moet helemaal niks!!
Offerte zeg...
Offerte zeg nabetaling maar ze moet ons voor betaling. Geen verklaringen.
De medewerker zeg gewoon grof dat het hun regels zijn en hang de telefoonoproepen op. slechtste bedrijf ooit!! gebruik ze niet!!

Ik zal nooit business doen met hun.

Reactie BIJN.nl:

Jammer, dit is zeker niet het verhaal. Spijtig om te lezen, we hebben onderling afspraken gemaakt betreft levering en datum van rapport. We hebben geprobeerd om netjes met u af te handelen, maar u... Jammer, dit is zeker niet het verhaal. Spijtig om te lezen, we hebben onderling afspraken gemaakt betreft levering en datum van rapport. We hebben geprobeerd om netjes met u af te handelen, maar u geeft zelf niet thuis.

Danielle

Snel en deskundig

Sterke punten BIJN.nl

Snel en deskundig de spoedopdracht afgehandeld.

particulier

Prettig, snel en effectief

Sterke punten BIJN.nl

Hele fijne omgang met de adviseur, kon op zeer korte termijn langskomen voor een onderzoek en levert snel een rapportage op. Rapportage is compleet, overzichtelijk en inhoudelijk goed. Prijs is goed... Hele fijne omgang met de adviseur, kon op zeer korte termijn langskomen voor een onderzoek en levert snel een rapportage op. Rapportage is compleet, overzichtelijk en inhoudelijk goed. Prijs is goed en stuurt niet aan op onnodige meerwerkkosten. Erg tevreden.

Ben

Goed, afspraak was snel gemaakt, rapport tevens snel ontvangen.

Sterke punten BIJN.nl

Afspraak was snel gemaakt, rapport tevens snel ontvangen

Sharon Hermens

Super fijne ervaring mee, goede service en alles was duidelijk!

Sterke punten BIJN.nl

Erg professioneel houding, en alles was duidelijk uitgelegd.

VvE Flatgebouw Torenvalk Carré-Oost p/a F&F Woondiensten

Na ontvangst van het MJOP diverse keren contact tevergeefs gezocht. Op mijn e-mails d.d. 28-11-22 en 5-4-23 geen enkele reactie. Daarnaast ontbreekt in het MJOP het bedrag dat maandelijks gespaard... Na ontvangst van het MJOP diverse keren contact tevergeefs gezocht. Op mijn e-mails d.d. 28-11-22 en 5-4-23 geen enkele reactie. Daarnaast ontbreekt in het MJOP het bedrag dat maandelijks gespaard moet worden.

nee

Reactie BIJN.nl:

We hebben diversen keren per mail en per telefoon met u over het MJOP gehad van de Torenvalk 147 t/m 153B te Etten-Leur over het verkeerd plaatsen van het glas. Daarop is een reactie gekomen.... We hebben diversen keren per mail en per telefoon met u over het MJOP gehad van de Torenvalk 147 t/m 153B te Etten-Leur over het verkeerd plaatsen van het glas. Daarop is een reactie gekomen. Daarnaast zit er gewoon op blz 7 een begroting voor reservering.

Bart

Zeer positief, uitgebreid en grondig onderzoek

Sterke punten BIJN.nl

Heel grondig en verstand van zaken

Man

Professioneel, scherp, snel