BIJN.nl

P Storre

Prima gegaan

Goede kennis van zaken

Saar

Slechte ervaring met BIJN.nl! De keuring stelt weinig voor, omdat hetgeen in het rapport staat niet overeenkomt met de werkelijke staat. Zichtbare gebreken zijn gemist, onderdelen zijn overgeslagen... Slechte ervaring met BIJN.nl! De keuring stelt weinig voor, omdat hetgeen in het rapport staat niet overeenkomt met de werkelijke staat. Zichtbare gebreken zijn gemist, onderdelen zijn overgeslagen en of niet geïnspecteerd (zolder niet opgegaan, geen ladder gebruikt voor dak) Gevolg 14.000 euro herstel kosten. Vervolgens niet bereid om in gesprek te gaan, klacht wordt niet serieus genomen. (oud telefoonnummer wordt gebeld, op mails geen reactie). Pas na deze review weer contact. Helaas komt hier niks uit voort. Wij wensen dit niemand toe!

Negeren van emails

Reactie BIJN.nl:

We hebben meerdere malen contact met u gehad, daarnaast zijn we zelf nog een keer komen kijken naar aanleiding van de klacht. We hebben zelf geprobeerd met een aannemer naar een oplossing te zoeken,... We hebben meerdere malen contact met u gehad, daarnaast zijn we zelf nog een keer komen kijken naar aanleiding van de klacht. We hebben zelf geprobeerd met een aannemer naar een oplossing te zoeken, echter had u zelf al iemand ingeschakeld die uiteindelijk wat u zelf ook toegaf het dak nog erger heeft gemaakt.

gp maas

Prettig duidelijk en veel kennis

kennis van zaken

Jan Wolters

Vriendelijke taxateur, werkt snel en efficiënt.

Snel, efficiënt, professioneel.

Sterke punten BIJN.nl

Snel, accuraat, na de taxatie in het huis dezelfde dag nog het rapport.

A. Wassink

Duidelijk en begrijpelijke informatie en snel geregeld.

Duidelijk en snel

Edwin van der Hoek

Nadat ik een bouwkundig rapport van mijn (te koop staande) woning zag en het op 1 punt niet mee eens was, heb ik telefonisch contact met BIJN gehad en gevraagd om een contra- expertise. Uitgelegd... Nadat ik een bouwkundig rapport van mijn (te koop staande) woning zag en het op 1 punt niet mee eens was, heb ik telefonisch contact met BIJN gehad en gevraagd om een contra- expertise. Uitgelegd waar ik het niet mee eens was en dat ik een dead-line had naar de potentiele kopers van mijn woning. Er werd zeer snel geschakeld; van aanvraag, offerte en afspraak maken tot de daadwerkelijke inspectie ging supersnel. Dankzij het goede meedenken en snel handelen van de medewerker heb ik nu een rapport dat mijn vermoedens van een verkeerde waarneming bevestigd.

Sterke punten BIJN.nl

Meedenken, zeer vriendelijke medewerker. duidelijke offerte.

Jeroen

Ik heb een goede ervaring gehad met taxateur Quint van Bijn. Snelle doorlooptijd en er zit duidelijk expertise.

Expertise, snelheid

A. de Bever

Opleveringskeuring nieuwbouw appartement

Deskundig, zorgvuldig,

Amber

De afspraak was snel gemaakt en we zijn blij met het advies dat gegeven is!

Sterke punten BIJN.nl

Makkelijk contact, goede specialisten, komt afspraken na