BIJN.nl

B.J. Jansen

Goed uitgevoerde keuring, waarbij aandacht gegeven wordt aan details. Zelfs het bijgebouw werd beoordeeld, hoewel dat niet direct in de taakopdracht stond.

Sterke punten BIJN.nl

korte lijnen, goede afspraken, snelle reactie

Civan Tamer Kucuk

Very Good

On time , Detailed inspections and a solid detailed on time report. Thanks

Frank

Klantvriendelijk

Sterke punten BIJN.nl

Betrekken je bij het proces

HouseVision woningtaxaties

Prima ervaring

Sterke punten BIJN.nl

Ondanks de vakantie tijd toch snel een keuring kunnen uitvoeren !!

Juul Jilesen

Contact was prettig en vriendelijk te woord gestaan.

Sterke punten BIJN.nl

Snelle reactie en afspraak kunnen regelen
Degene die bouwkeuring heeft gedaan kwam kundig en professioneel over.

Charlotte

Voor de aankoop van een woning heb ik bijn ingeschakeld om de bouwkundige keuring te doen. Er is uitgebreid naar de woning gekeken en goed de tijd genomen voor mij en de situatie nadat bleek dat er... Voor de aankoop van een woning heb ik bijn ingeschakeld om de bouwkundige keuring te doen. Er is uitgebreid naar de woning gekeken en goed de tijd genomen voor mij en de situatie nadat bleek dat er iets niet goed was aan de woning.

Sterke punten BIJN.nl

Bereikbaarheid, tijd en aandacht voor mijn vragen.

Evert van den Burg

Prettig contact met deskundige, makkelijk te boeken.

Sterke punten BIJN.nl

visueel goed alles bekeken, nog wel het onderzoek in de keuring naar waterdruk en het bekijken van de kruipruimte

GEEN

SUPER

DUIDELIJKE UITLEG & LIEVE MENSEN

Tim van Mechelen

Zeer prettig

Sterke punten BIJN.nl

Fijn in omgang en aan uitleg geen gebrek.

Rampartaap

Steeds van kasje nr de muur gestuurd.

Sterke punten BIJN.nl

Maken ze een juridische rapport die niet juridisch te gebruiken is. Komt voor douche lekkage onderzoek. Ontdekt dat de vloer hol is. En dan komt dat niet voor in t rapport. Dan wilt hij alleen de... Maken ze een juridische rapport die niet juridisch te gebruiken is. Komt voor douche lekkage onderzoek. Ontdekt dat de vloer hol is. En dan komt dat niet voor in t rapport. Dan wilt hij alleen de douche wand vervangen. Daarvan krijg ik een rapport. Geen vloer. Geen laminaat.

Reactie BIJN.nl:

We hebben een bouwkundig onderzoek met onderbouwde begroting geleverd. Er worden nu allerlei juridische vragen gesteld door de advocaat, die niet bij het onderzoek horen, willen we best... We hebben een bouwkundig onderzoek met onderbouwde begroting geleverd. Er worden nu allerlei juridische vragen gesteld door de advocaat, die niet bij het onderzoek horen, willen we best beantwoorden, maar dit kost gewoon ook voor ons extra tijd. Helaas heeft u daar geen begrip voor.
Als wij dit van te voren hadden geweten en de vragen bekend waren hadden we hier rekening mee kunnen houden.
Staan er gewoon vragen in die niet bij de werkzaamheden behoren zoals.
In hoeverre waren deze gebreken voor een leek te herkennen gedurende een korte bezichtiging?
Bestaat er vanwege het slecht afgeleverde werk een grotere kans op andere gebreken? (Bijvoorbeeld door een verhoogde kans op lekkage)