BIJN.nl

Benjamin

Asociaal bedrijf, echte schoften Edwin en Gert-Jan (lees tot het einde)
Asociaal bedrijf, echte schoften Edwin en Gert-Jan (lees tot het einde)
De keurder, Edwin, kwam 40 min te laat. Kon vervolgens 20 min later geen parkeerplek vinden. Gaf daarna de mededeling “we maken wel een andere afspraak”, terwijl wij daar stonden te wachten en reed gewoon weg.

Dus geen service geleverd.

Klantenservice gebeld en gesproken met Gert-Jan die mij vervolgens verteld: “Edwin kan toch niet op het dak parkeren?” Toen ik aangaf dat ik dit een vreemde gang van zaken vond zei Gert-Jan aan de telefoon “weet je wat je doet, je bekijkt het maar” en hij hing gewoon op.

Heb dit nog nooit meegemaakt, hopelijk gebeurt dit nooit meer, want Edwin en Gert-Jan zijn echt ontzettend asociaals en niks meer dan schofterig.

Niks.

Reactie BIJN.nl:

Geachte mevrouw van der Stap,
Het gaat om een bouwkundige keuring aan de Noordeinde 113 te Den Haag. Het zit wel wat anders in elkaar dan hier wordt verteld hoor.
Ten eerste was de klant er...
Geachte mevrouw van der Stap,
Ten eerste was de klant er niet bij aanwezig. Dus ze stonden daar niet te wachten. Edwin had al een half uur daar rond gereden en al meerdere malen met makelaar contact gehad over parkeren en dat dat niet lukte in verband met de drukte en geen parkeergelegenheid. Kwam nog bij dat ie al later was ivm verkeer, had ook netjes de makelaar hierover al gebeld. Alleen de makelaar werd ook steeds minder vriendelijk naarmate het duurde. Gert-Jan heeft toen met makelaar gebeld over nieuwe afspraak, was geen probleem en kon de dag erop al. Klant zou toch niet aanwezig zijn.
Meneer zelf was heel onredelijk aan de telefoon. Hij vond het meteen al belachelijk. Gert-Jan was eerst heel vriendelijk en had dus al een nieuwe afspraak ingepland met de makelaar voor morgenvroeg. Uiteindelijk zei Gert-Jan oke meneer dan doen het toch niet (weet niet wat meneer zei) en annuleren we alles toch kosteloos.

Bianca

Prima service, uitgebreid rapport

Professioneel en compleet

Sanne Bogers

Binnen een dag hadden we onze afspraak vastgelegd, binnen een week de afspraak en binnen een week daarna het bouwkundig rapport binnengekregen. De keuring was uitgebreid en overal werd kritisch naar... Binnen een dag hadden we onze afspraak vastgelegd, binnen een week de afspraak en binnen een week daarna het bouwkundig rapport binnengekregen. De keuring was uitgebreid en overal werd kritisch naar gekeken. Het heeft ons erg geholpen bij de aankoop van ons nieuwe huis en hierdoor hebben we een goede inschatting kunnen maken welke werkzaamheden nog moesten gebeuren.

Snel, nauwkeurig, accuraat

van Putten

Uitstekend verlopen proces zowel qua offerte, opdracht, communicatie, uitvoering en rapportage

Sterke punten BIJN.nl

Bekwaamheid en kennis op het gebied van bouwen en de toelichting op de geconstateerde "gebreken"

Reactie BIJN.nl:

Bedankt voor de mooie beoordeling.

B.A.G. Assurantiën & Vastgoedadviseurs

Snelheid

C de Graaf

Snel, kundig en professionele indruk gekregen van de taxateur op onze woning.

Sterke punten BIJN.nl

Van afspraak tot factuur geen omkijken.

Van der Hoek makelaardij

Snel duidelijk en professioneel.

Sterke punten BIJN.nl

Snel duidelijk en professioneel.

Vreedeveld

Prima. Vriendelijke man die de vragen die wij hadden deskundig beantwoorde.

Sterke punten BIJN.nl

Aardige man, heel toegankelijk.

Henk

De opleverkeuring verliep erg prettig.
De opleverkeuring verliep erg prettig.
Rudy was kritisch en duidelijk in wat wel en niet voldoet aan de regels. Tussendoor gaf hij handige tips aan ons over het gebruik, afwerking of onderhoudt van bepaalde dingen.
Het rapport was duidelijk.
Aan te raden!

Sterke punten BIJN.nl

De afspraak was makkelijk online makkelijk te plannen.

Luciano

Top