BIJN.nl

X

Goed.

Snel reageren.

Elena Marian

Niet alle opmerkingen werden opgenomen. Ik had ook 2 keer contact genomen met jullie bedrijf, maar ik krijg geen reactie. Waarom?

Nvt

Reactie BIJN.nl:

Ging betreft de BENG norm. Dit is ook aangegeven aan de aannemer en staat op het proces verbaal van de aannemer.

Annet Pouw

We zijn heel tevreden over de keuring. Fijn dat er iemand mee heeft gekeken met de oplevering. Heel kundig en kritisch - erg blij mee!

Sterke punten BIJN.nl

Tijdens de keuring kregen wij heel veel fijne tips!

JD

Keuring van nieuwe woning kon zeer snel en bijzonder grondig gedaan.

Duidelijk rapport met aanbevelingen

Roy van der Vleuten

Erg fijne ervaring, Snel een afspraak mee in te plannen en snelle terugkoppeling

Sterke punten BIJN.nl

De afhandeling snelheid en nauwkeurigheid

Steven van Bokhoven

Belabberd

Niet ontdekt

Reactie BIJN.nl:

Ging om het aanvragen van een energielabel aan de Dorpsstraat 4 te Bemmel. U dacht zelf dat de woning een A label zou hebben, echter de pelletkachel is geen biomassa kachel waardoor volgens de... Ging om het aanvragen van een energielabel aan de Dorpsstraat 4 te Bemmel. U dacht zelf dat de woning een A label zou hebben, echter de pelletkachel is geen biomassa kachel waardoor volgens de richtlijnen het energielabel lager uitvalt naar een C label. Het is jammer, maar het zijn de regels, die kunnen wij ook niet veranderen.

David

Super! goed werk, goed rapport & klantenservice.

Sterke punten BIJN.nl

Goede communicatie met klantenservice we hadden rapport eerder nodig dan verwachte datum. dit was gelukkig mogelijk. Communicatie verliep goed zowel via mail, als telefoon & whatsapp. Tijdens de... Goede communicatie met klantenservice we hadden rapport eerder nodig dan verwachte datum. dit was gelukkig mogelijk. Communicatie verliep goed zowel via mail, als telefoon & whatsapp. Tijdens de keuring nam de keurder (Patrick in mijn geval) echt de tijd voor je. Na elke ruimte onderzocht te hebben vroeg hij nog of je vragen had over die ruimte. Het voelde erg prettig hoe alles systematisch en en met beleid gekeurd werd en hoe ieder kiertje bekeken werd. Uiteindelijk was dit rapport voor ons ook van grote waarde gezien er veel meer gevonden werd dan verwacht.

Kortom nogmaals erg bedankt Patrick!

Arie de Roode

Hele fijne ervaring. Snel geholpen en er is snel contact. Mail wordt razendsnel beantwoord!

Sterke punten BIJN.nl

Snel contact, snelle afhandeling. Goede uitleg en meedenken in oplossing

Leonie

Binnen een week een afspraak kunnen inplannen. Omdat ik nogal wat vragen had heeft backoffice met mij samen dit doorgenomen per telefoon en besloot ik in te gaan op de offerte. De inspectie is door... Binnen een week een afspraak kunnen inplannen. Omdat ik nogal wat vragen had heeft backoffice met mij samen dit doorgenomen per telefoon en besloot ik in te gaan op de offerte. De inspectie is door een Professional met veel verstand van het vak. Met een goed omschreven rapport. Ik had nog vragen achteraf en die zijn ook allemaal beantwoord.

Sterke punten BIJN.nl

Goede prijs & kwaliteit verhouding.

Lester Timmermans

Deskundig onderzoek. Patrick had duidelijk ervaring en wist waar hij moest kijken. Ook stond hij open voor alle vragen. We hebben meer inzicht gekregen in de mankementen van de woning en weten waar... Deskundig onderzoek. Patrick had duidelijk ervaring en wist waar hij moest kijken. Ook stond hij open voor alle vragen. We hebben meer inzicht gekregen in de mankementen van de woning en weten waar we mee aan de slag kunnen. Het rapport was uitbundig maar soms wel wat lastig te begrijpen of onvoldoende toegelicht. Wel prettig dat er goed wordt aangegeven welke klussen het beste in welk tijdsbestek en tegen welke prijs uitgevoerd kunnen worden.

Sterke punten BIJN.nl

Duidelijke communicatie, netjes, deskundig en houden zich aan de gemaakte afspraak.