BIJN.nl

Char

Goede service, ruimte voor vragen en extra aandachtspunten!

Sterke punten BIJN.nl

Goede prijs voor de dienstverlening, uitgebreid onderzoek.

S. van der Toorn

Grondig onderzoek , meneer nam de tijd om alles te bekijken en had veel kennis.

Sterke punten BIJN.nl

Duidelijk en grondig onderzoek.

Johnston

Wij hebben BIJN ingeschakeld als onafhankelijk expert voor een conflict over het afgeleverde werk van een dakdekker. Vanaf eerste gesprek tot aan het eindverslag een goede en fijne ervaring. Alles... Wij hebben BIJN ingeschakeld als onafhankelijk expert voor een conflict over het afgeleverde werk van een dakdekker. Vanaf eerste gesprek tot aan het eindverslag een goede en fijne ervaring. Alles volgens afspraak en snel geregeld. Het dakonderzoek is zeer deskundig door Expert Rudy uitgevoerd. Een aantal gebreken hadden we zelf ook gezien maar door de deskundige zijn meer problemen gevonden. Echt elke hoek van het dak is grondig geïnspecteerd. Alle resultaten en bevindingen zijn met duidelijke foto's onderbouwd en in een volledig verslag aangeleverd.

Sterke punten BIJN.nl

Zeer deskundig, uitgebreid en professioneel onderzoek.

more-interieur

Volgens afspraak, netjes en deskundig de huidige lekkagesituatie bij ons inzichtelijk gemaakt en heldere rapportage

Sterke punten BIJN.nl

nog niet voldoende ervaring mijnerzijds om een sterk punt te kunnen noemen

Bertel Brauckmann

Bijzonder compliment voor de wijze waarop de heer Rudy Vrieling alle werkzaamheden gedaan heeft en wat zichtbaar gemaakt is in zijn rapport alsmede de begroting van sloop en vernieuwbouw. Alhoewel... Bijzonder compliment voor de wijze waarop de heer Rudy Vrieling alle werkzaamheden gedaan heeft en wat zichtbaar gemaakt is in zijn rapport alsmede de begroting van sloop en vernieuwbouw. Alhoewel voor ons een vreselijk resultaat is, geeft dit wel duidelijkheid en voedingsbodem om op meerdere fronten te trachten om nog te redden wat te redden valt. Groet en veel dank Bertel Brauckmann

Sterke punten BIJN.nl

zie hierboven. Een zeer duidelijk overzicht met beelde, tekst en uitleg en advies. Zo hoort het!

Koen Jansen

Snelle afhandeling, goede prijs en vriendelijk personeel!

Sterke punten BIJN.nl

Vriendelijk personeel en vriendelijke taxateur

Stephen Dwarka

Ik ben heel goed geholpen, door deskundige mensen.

Sterke punten BIJN.nl

Snelle en deskundige service.

Arnout

Alles prima en volgens afspraak afgehandeld. De keurder was terzake kundig en klantvriendelijk door al onze vragen te beantwoorden. Fijne ervaring dus.

Sterke punten BIJN.nl

Snel, klantgericht én kundig.

Koen Jansen

Kundig personeel dat echt de tijd voor je neemt!

Sterke punten BIJN.nl

Kennis, snelheid en prijs.

Roelofs

Zeer slechte agressieve manier van benadering. Zeer klantonvriendelijk