Henk

Goede kwaliteit hout, prima service en gelukkig nieuwe boomaanplant.

Klant

B keuze besteld van vers hout. Gevraagd hoe het zat met het vocht %. Dit zat wel goed en dat klopte ook. Het hout is kurkdroog echt super. Zou zeggen dit is A keus. Voor mij alleen nog B keuze.

Marc

Als je op een heel makkelijke manier je openhaardhout wilt hebben is dit een uitkomst. 1 mailtje, ze bellen daarna snel terug voor maken van een afspraak en binnen twee dagen staat er een pallet... Als je op een heel makkelijke manier je openhaardhout wilt hebben is dit een uitkomst. 1 mailtje, ze bellen daarna snel terug voor maken van een afspraak en binnen twee dagen staat er een pallet keurig naast de deur. Ideaal!

Klant

Goed advies, correcte afwikkeling, mooi schoon hout.

Bert

Ik had via de bank betaald,maar de chauffeur dacht dat het onder rembours was! Hij had geen telefoon nummer van beterhout. Daardoor duurde het lang met het lossen van het hout.

E.J.

Goed. Puntje van aandacht het vooraf bellen dat de chauffeur onderweg is. Dat zou worden gedaan (uur tevoren) maar hij belde toen hij al op de stoep stond... Niet thuis maar toch afgeleverd.

bert

Mooi droog mix hout van goede kwaliteit. Brandt prima en ruikt lekker. Keurig gestapeld en prompt afgeleverd. Zeer tevreden!

Gert

Bestel nu al voor de 2e keer dit jaar en telkens weer wordt ik als klant behandeld zo als je graag als klant behandelt zou willen worden, het is net of je naar een de winkel gaat maar dan online!... Bestel nu al voor de 2e keer dit jaar en telkens weer wordt ik als klant behandeld zo als je graag als klant behandelt zou willen worden, het is net of je naar een de winkel gaat maar dan online! groeten, Max van de Berg