Mevrouw

Een pallet Ovengedroogd Essenhout besteld, werd de volgende dag netjes afgeleverd na een telefoontje één uur vooraf door transporteur Transmission. De aflevering ging ook geheel klantvriendelijk,... Een pallet Ovengedroogd Essenhout besteld, werd de volgende dag netjes afgeleverd na een telefoontje één uur vooraf door transporteur Transmission. De aflevering ging ook geheel klantvriendelijk, snel en zeer naar wens. Het product Essenhout brandt prima schoon en had bij aflevering een vochtpercentage van slechts 15%! kORTOM: Aanrader!

kees

Het bestelde hout is snel geleverd. Ook de kwaliteit van het geleverde open haardhout is prima. En......netjes gestapeld.

willem

Levering was keurig op tijd. Hout was goed droog maar had wel wat veel kleine stukken er tussen ipv hele blokken. zou wel nogmaals hier bestellen. tip: hout wordt niet achterom geleverd dus neem... Levering was keurig op tijd. Hout was goed droog maar had wel wat veel kleine stukken er tussen ipv hele blokken. zou wel nogmaals hier bestellen. tip: hout wordt niet achterom geleverd dus neem zakken als je het allemaal moet sjouwen, gaat stuk sneller dan pallet met losse blokken.

Luigi

De verzending was niet conform hun uitspraak "vandaag besteld,morgen geleverd"Beter hout heb ik nog nergends aangetroffen.

simonis

Prettige levering, mooie partij hout, goede prijs kwaliteit verhouding, kortom wij zijn een tevreden klant

SMART

2 cube beuken hout; heel droog, zwaar blokken, brand goed, geeft veel warmte. Delivery op tijd met goed communicatie. Op de site staat 'De haardhout blokken zijn ongeveer rond de 26 cm lang'. alle... 2 cube beuken hout; heel droog, zwaar blokken, brand goed, geeft veel warmte. Delivery op tijd met goed communicatie. Op de site staat 'De haardhout blokken zijn ongeveer rond de 26 cm lang'. alle stukken die ik tot nu toe heb gestapeld zijn echt 30cm lang.... voor mijn kleine pot kachel is het wel een beetje groot, jammer!

Klant:

Prima droog berkenhout. Fijn om te stoken en ruikt lekker. levering: uitstekend. E.e.a. heel betrouwbaar en aan te bevelen.

Klant

Heb het idee dat er losser wordt gestapeld.Zou in mijn ogen wel wat beter mogen. Zeker voor wat je betaald.