Ad

Vanwege wat verwarring over de tijd geen vijf sterren. Pallet werd op een lastig plekje neergezetdoor uiterst vriendelijke chauffeur. Beteropenhaardhout blijft ons vaste adres!

Klant

Nu voor tweede jaar besteld bij beteropenhaardhout. Weer snel en netjes geleverd, schoon en droog haardhout. Top!

Klant

Het was een goede en snelle levering. Binnen een half uur werd ik gebeld voor een afspraak. Het enige nadeel was de vage bouwtekening. Maar voor de rest erg tevreden.

N

Prima service, snelle levering tot aan de voordeur. Goede visie!

S.

Na eerdere positieve ervaringen met beteropenhaardhout.nl dit keer opnieuw 2 kuub Essenhout besteld. Wederom een snelle levering en op de gewenste dag netjes geleverd dichtbij de achtertuin. Handig... Na eerdere positieve ervaringen met beteropenhaardhout.nl dit keer opnieuw 2 kuub Essenhout besteld. Wederom een snelle levering en op de gewenste dag netjes geleverd dichtbij de achtertuin. Handig voor het sjouwen. Helemaal goed. Helaas zaten er dit keer wel heel veel kleine houtblokken op de palet. Ik denk wel één derde van de palet. Dit was de vorige keer niet zo. Toen zaten er mooie grote gekloofde houtblokken bij. Naast deze tegenvaller lag er ook veel gruis tussen het hout en is merendeel van het hout donker gekleurd door het drogen. Ook dit was vorige keer niet het geval bij het ovengedroogde hout. Het huis is wel weer lekker warm gestookt. Maar het hout valt dit keer wel een beetje tegen.

Ad

Reageren direct na bestelling en leveren op afspraak af en zetten de pallet op de plek waar ik wilde hebben, ook al kost dat wat extra moeite. Het hout is van een goed formaat en mooi driog.

Allard

Keurig vooraf een telefoontje, vriendelijke chauffeur. Erg tevreden.

Klant

Goed droog hout, zo te gebruiken. Netjes gestapeld en verpakt aangeleverd.

PJB

1 verbeterpuntje : de bezorging zou ik altijd in de ochtend doen nu kon ik in het donker stapelen. Dit is nu de 3e keer dat ik bestel en voorheen altijd vroeg bezorgd.