Danny

Voor de tweede keer een pallet hout besteld wederom prima service mooi op tijd geleverd en direct stook baar volgende keer weet ik weer waar mijn haardhout vandaan komt.

Arjo

Maar ik ga niets meer bestellen....... veel te duur voor het hout wat je krijg.

R.

Deze partij hout brandt aanmerkelijk slechter dan eerdere partijen. Ook hebben de pallets minder inhoud. Verder snel geleverd en prima contact.

Ton

Prettig gesprek, goede advies, snelle levering, zeer goede service. Bellen netjes wanneer het geleverd mag worden. In deze tijd is het zeldzaam zo`n organisatie. Perfect.

Tijs

Prima open haardhout, niet te grote stukken en kurkdroog. Bestel nu alweer 5 jaar hier, altijd goed.

Hans

Het geleverde product beantwoordt geheel aan mijn verwachtingen.

Marc

Zeer snelle levering en vooral goed product. Mooi (oven)droog hout waar ik dezelfde avond mijn openhaard al heerlijk op had branden! Had er al eerder besteld en volgende keer vast weet!

Sjaak

Goede website, zeer duidelijk en klantvriendelijk. snel besteld, volgende dag al contact en afspraak gemaakt voor aflevering. chauffeur belt netjes half uur voor aflevering. van het begin tot het... Goede website, zeer duidelijk en klantvriendelijk. snel besteld, volgende dag al contact en afspraak gemaakt voor aflevering. chauffeur belt netjes half uur voor aflevering. van het begin tot het eind prima, en dat al vierde jaar op rij.

Theo

Handig zo'n kist,hoeven we minder te bukken! Prima hout,stookt goed! Goede service! Bedankt!