Gemeente Zwolle

Uitstekend!

Harbers

Perfect geregeld, zeer kundig en professioneel. In beveel een ieder dit bedrijf aan.

Ben

Had het gevoel dat ik begrepen werd en een deskundige juridische rugdekking kreeg.

Bert heeft mij op een prettige manier ondersteund toen ik in een onwerkbare situatie terecht kwam doordat mijn werkgever de door hem voorgestelde VSO zelf weer introk. Hij is duidelijk, rustig en... Bert heeft mij op een prettige manier ondersteund toen ik in een onwerkbare situatie terecht kwam doordat mijn werkgever de door hem voorgestelde VSO zelf weer introk. Hij is duidelijk, rustig en vakkundig, precies wat ik nodig had op dat moment. Hij heeft de onderhandelingen gedaan waarbij hij wel steeds ruggespraak hield met mij. Hij geeft advies en begrijpt en zet zich in voor de keuze(s) die je daarin zelf maakt.

Jantine

Zeer professioneel en prettige communicatie.

C.J.C. Hopman

De dienstverlening van Bert is vriendelijk en duidelijk. Zaken worden uitgediept en je kunt hem altijd bereiken voor vragen.

J.Dijkstra

Bert Tol geeft helder en kundig advies en begeleidde het traject naar een vaststellingsovereenkomst zeer prettig. Makkelijk en snel bereikbaar, duidelijke communicatie; erg fijn!

Ineke Helder

Ik ben prettig en professioneel geholpen bij een vaststellingsovereenkomst. Bert heeft een prettige mix van zakelijk en persoonlijk. In de gevoelige materie haalt hij daardoor de emotie en... Ik ben prettig en professioneel geholpen bij een vaststellingsovereenkomst. Bert heeft een prettige mix van zakelijk en persoonlijk. In de gevoelige materie haalt hij daardoor de emotie en zelfverwijt bij je weg.

A. van der Wal - van Dulmen

Het contact met Bert Tol was erg prettig. Hij bood een goed luisterend oor en kundig advies. Ook vragen per mail werden snel in behandeling genomen.

André la Rivière

Prettig