Reparatie
Algemeen

Berend

Kort gezegd: best service en kwaliteit!

Nicky Kuiper

Onlangs mijn telefoon laten repareren bij Bereikbaar en ik ben enorm tevreden! Super snelle service, aardige jongens met een eerlijk advies en perfecte reparatie. Een aanrader!

Restart

Zeer goede service, erg klantvriendelijk.

H, van der Zee AB Texel bv

De service van dit bedrijf is meer dan prima, ze beseffen als geen ander dat reparaties van bedrijfstelefoons gebaad is met snelheid. Een goede en snelle service voor een nette prijs., dik... De service van dit bedrijf is meer dan prima, ze beseffen als geen ander dat reparaties van bedrijfstelefoons gebaad is met snelheid. Een goede en snelle service voor een nette prijs., dik tevreden.

Dirk

Goede en snelle service

Martine Smeding

Vriendelijk en snel geholpen.

Frans Douwenga

Laat hier veel reparaties van Tablets en SmartPhones uitvoeren van simpel tot lastig, geen lange wachttijden en vaak klaar terwijl U wacht. Reparaties worden altijd zeer netjes gedaan, zeer... Laat hier veel reparaties van Tablets en SmartPhones uitvoeren van simpel tot lastig, geen lange wachttijden en vaak klaar terwijl U wacht. Reparaties worden altijd zeer netjes gedaan, zeer tevreden! Ga zo door!

DJ Zantema

Super goede service!

Lily Bax

Telefonisch goed bereikbaar. Duidelijke communicatie. Goede en eerlijke voorlichting van de evt reparatie en de kosten. Konden me in eerste instantie niet volledig helpen. Maar zij hebben gezocht... Telefonisch goed bereikbaar. Duidelijke communicatie. Goede en eerlijke voorlichting van de evt reparatie en de kosten. Konden me in eerste instantie niet volledig helpen. Maar zij hebben gezocht naar een oplossing. Bleek nog garantie op het toestel te hebben en onder garantie is mijn toestel gemaakt. Kosteloos!
Geweldig. Eerlijk. Vlot!

Pieter Albada

Langsgekomen met mijn iphone 6 was ik in de veronderstelling dat mijn laadconnector vervangen moest worden.
Geen contact/wel contact.
De medewerker gaf aan dat schoonmaken vaak een...
Geen contact/wel contact.
De medewerker gaf aan dat schoonmaken vaak een oplossing was.
Nadat hij dit gratis had gedaan was het probleem inderdaad weg !
Bereikbaar.nu gaat dus voor servive en niet direct voor euro's !