Heb ik als zeer onderhoudend en leerzaam ervaren

Floor

Leuke, ontspannen dag waarin ik meer te weten ben gekomen over presenteren.

Rob van Dijk / Rabobank

Mooi totaalpakket. Opzetten verhaallijn, constructief kritische adviezen, mooie Visuals en dat alles conform afspraak.

Maken waar wat ze afspreken. Enthousiaste trainers die je steeds uit je comfortzone halen, zonder dat het vervelend wordt.

Patricia Reudink / BZK

Zeer energieke training, met vakmensen!!

Bento weet pas echt wat presenteren is! Met een goede mix van theorie, oefeningen en feedback heb ik na 1 trainingsdag al vooruitgang geboekt. Dank daarvoor.

Goede workshop Presenteren gehad, een eerste dag deel betrof een seminar aangeaande de techniek (Powerpoint), de tweede dag was een workshop aangaande persoonlijke presentatie. In ontspannen sfeer... Goede workshop Presenteren gehad, een eerste dag deel betrof een seminar aangeaande de techniek (Powerpoint), de tweede dag was een workshop aangaande persoonlijke presentatie. In ontspannen sfeer veel tips, trucs en overige feedback gekregen bij het geven van een presentatie.

Training 'het nieuwe presenteren'.

Positieve dag, presenteren is leuk, aandacht voor ademhaling en stemgebruik vond ik vooral heel leuk.

Lucinda

Leuk, inspirerend, laagdrempelig en speelse manier van trainen. Heb het ervaren als een topdag