Enthousiast, experts, weten echt de boodschap over te brengen.

Interactieve cursus , met name het maken van een presentatie zonder computer vond ik goed gevonden

Prima ervaring. Op kundige en plezierige wijze ervaring opgedaan met:
1. het aantrekkelijk(er) maken van presentaties;
2. het aanleveren van presentatievaardigheden.
Vooral veel...
Prima ervaring. Op kundige en plezierige wijze ervaring opgedaan met:
1. het aantrekkelijk(er) maken van presentaties;
2. het aanleveren van presentatievaardigheden.
Vooral veel gehad aan deel twee. Je wordt op een prettige en veilige manier bewust gemakt van het belang van onder andere|: houding, stem, stemgeluid, stemvolume, ademhaling, handen etc. Joeri en Friso hebben dit op een super leuke en ontspannen wijze over weten te brengen. Genoten!!!

Prima cursus gehad. Vooral het deel presentatievaardigheden leverde eye-openers en handvatten op. Voor mij was de bijdrage van Friso echt van toegevoegde waarde!

Professioneel en persoonlijk, goede sfeer.

Arian Ververs - ICC Consultants BV

Uitstekende ervaring. Bento stelde zich het hele proces meedenkend, maar ook kritisch op en heeft een prima eindresultaat opgeleverd

Auke Middel ICC

Goed en constructief van aard. Meedenkend in het gehele proces

Enexis Groep

Bento Presentaties zie ik als een zeer deskundig burea. Ze begrijpen wat je wil en hebben daar ook de oplossingen voor. Zeer soepele samenwerking en komen zelf met ideeën en oplossingen. Bij twijfel... Bento Presentaties zie ik als een zeer deskundig burea. Ze begrijpen wat je wil en hebben daar ook de oplossingen voor. Zeer soepele samenwerking en komen zelf met ideeën en oplossingen. Bij twijfel zullen ze altijd met de klant overleggen over de mogelijkheden maar vooral ook de onmogelijkheden.

Prettige begeleiding, leuke energieke dag

Een prettige, snelle werkmethodiek om tot een presentatie op meerwaarde te komen. Goede projectbegeleiding, om in time beoogd resultaat te realiseren.