Robert Schueler

De trainer was enthousiast en wist de essentie van goed presenteren duidelijk over te brengen. Ook de oefeningen en feedback van collega's hebben een belangrijke bijdrage gehad aan het groeiproces.... De trainer was enthousiast en wist de essentie van goed presenteren duidelijk over te brengen. Ook de oefeningen en feedback van collega's hebben een belangrijke bijdrage gehad aan het groeiproces. Zeer waardevol.

Plezierig, effectief en professioneel. In hele korte tijd hebben de mensen van Bento Presentaties een mooie en overtuigende presentatie voor ons gemaakt.

Ipsos

Zeer goed. Het verschil tussen mijn presentatie vaardigheden vóór en na de training is echt aanmerkelijk.

Ipsos Nederland

Goed, Bento benadert het presenteren vanuit een frisse invalshoek, het optreden zelf.

Accell-Group

Erg efficient en effectief! Weinig woorden nodig om basic PPT bullet sheets om te tunen naar een zeer professionele presentatie. Goede look & feel en mooie visuals.

Enthousiaste docent (Friso), persoonlijke tips, afwisseling in oefeningen

Ipsos

Hele inspirerende en leuke training die je bewust maakt van je eigen kracht en verbeterpunten.

Een hele individuele aanpak (ook al ben je met een groep), die je echt weer een stap verder helpt. Ook als je al veel ervaring hebt. Ook tips die je kan gebruiken op andere momenten dan... Een hele individuele aanpak (ook al ben je met een groep), die je echt weer een stap verder helpt. Ook als je al veel ervaring hebt. Ook tips die je kan gebruiken op andere momenten dan presentaties. Bento is in staat een goede toon neer te zetten waardoor een open en constructieve sfeer gecreeërd wordt. Absoluut een aanrader.

Zeer goede, leerzame en ook leuke presentatie training. ik vond het leuke dat de nadruk lag op 'de show'. Dat het verhaal en de slides op orde moeten zijn, dat wisten we al. Veel dingen geleerd over... Zeer goede, leerzame en ook leuke presentatie training. ik vond het leuke dat de nadruk lag op 'de show'. Dat het verhaal en de slides op orde moeten zijn, dat wisten we al. Veel dingen geleerd over ademhaling, houding, stemgebruik et cetera.

Ipsos

Zeer leerzame training! Heel concrete, persoonlijke feedback waar ik ook echt wat mee kon en gelijk mee aan de slag ben gegaan.