Het was zeker een positieve dag

Mark van Koolwijk - Ipsos

Erg leuke en leerzame training! Friso was erg goed. Hij heeft veel goede tips gegeven en deed het met veel humor.

Menno (Ipsos)

Friso weet zeer snel een sfeer te creeeren waardoor iedereen zich op een kwetsbare manier durft op te stellen. Friso leest een persoon snel en weet precies waar de aandachtspunten liggen. Ondanks... Friso weet zeer snel een sfeer te creeeren waardoor iedereen zich op een kwetsbare manier durft op te stellen. Friso leest een persoon snel en weet precies waar de aandachtspunten liggen. Ondanks dat het een groepaangelegenheid is, krijgt iedereen de ruimte zijn/haar persoonlijke aandachtspunt te trainen. Ik heb deze training al zeer prettig en een hele mooie ervaring ervaren waar ik de rest van mijn leven profijt van heb.

Prima, echter miste ik creativiteit in het eerste deel van de training. De stof was erg droog en hierdoor voelde het echt aan of we hier versneld door heen hadden kunnen gaan.

Kim Stoter - ter Harmsel / Ipsos

Verreweg de beste training die ik tot nu toe in mijn (redelijk korte loopbaan) heb mogen ervaren! Leuke en ook zeer leerzame training. Ongelofelijk hoeveel je in slechts één dag en een terugkomdag... Verreweg de beste training die ik tot nu toe in mijn (redelijk korte loopbaan) heb mogen ervaren! Leuke en ook zeer leerzame training. Ongelofelijk hoeveel je in slechts één dag en een terugkomdag kunt bereiken. Friso creëert een warme en veilige omgeving waarin je je kwetsbaar op durft te stellen en waardoor meer bereikt. Ik zou het iedereen aanbevelen!

Fijne training, heel erg veel geleerd! Fijn dat er tussendoor ook gelachen wordt :)

Ipsos

Inspirerend, leerzaam en vooral ook erg leuk. Zo heb ik de presentatie training van Friso ervaren.

Geweldige presentatie training gehad van Friso. Super veel geleerd op een hele leuke, ongedwongen & professionele manier.

Lisanne Janssen Andeweg / Ipsos

Onwijs leuke leerzame en goede training!
Onwijs leuke leerzame en goede training!
Ik heb oprecht nog nooit een training gedaan die EN behapbaar was EN waar ik me zo prettig voelde EN waar ik concrete handvatten van meekrijg. Ik zou iedereen deze training aanraden, want dit gaat ook verder dan presenteren: ademhaling, houding ten opzichte van anderen.

Ik heb een eendaagse cursus van Bento gehad rondom "leren presenteren" en voor mij zijn alle facetten van dit onderwerp goed voorbij gekomen, cursus werd op een leuke manier gegeven, niet te... Ik heb een eendaagse cursus van Bento gehad rondom "leren presenteren" en voor mij zijn alle facetten van dit onderwerp goed voorbij gekomen, cursus werd op een leuke manier gegeven, niet te belerend of schools. Top dag, veel geleerd.