Dennis Nijenhuis

Zeer positief. Meedenkend, geode voorbereiding, geode catch-ups, uitstekende output.
Bovendien snelle communicatie en manier van werken.

Koen Engbers

Arnout luistert goed en vertaalt het vervolgens uitstekend in een bruikbare presentatie.

Bijzonder hoe snel en goed Bento zich kan inleven in onze markt!
De contacten waren prettig en de eerste resultaten konden al snel gepresenteerd worden.
Het eindresultaat is een mooie...
Bijzonder hoe snel en goed Bento zich kan inleven in onze markt!
Het eindresultaat is een mooie en passende presentatie dat ons gaat helpen ons product in het land te gaan promoten.

R. van Dielen, Heerkens van Bavel Bouw

Zeer fijne samenwerking waarbij de inzet van de medewerkers als zeer positief wordt ervaren. Tevens is de wijze van communicatie helder en duidelijk. Professionele club met enthousiaste mensen!

Marco ten Brincke, Mepla Gilze

Prettige samenwerking, Joeri heeft een goed luisterend oor voor de ideeen en opmerkingen die we gedurende de periodes hebben ingebracht en op een eigen wijze weten te implementeren in het geheel.

Meplax BV

Stipt, duidelijk en sympathiek

Prima ervaring weer. Veel snelheid en mooi eindresultaat.

T van Twist

Er is een mooie presentatie neergezet voor een van tijd tot tijd kritische klant. Ik ben er wel van overtuigd dat door die kritische houding van onze kant echt het beste is bereikt. En ik ben dan... Er is een mooie presentatie neergezet voor een van tijd tot tijd kritische klant. Ik ben er wel van overtuigd dat door die kritische houding van onze kant echt het beste is bereikt. En ik ben dan ook tevreden met het eindresultaat en zal Bento ook aanbevelen aan anderen.

Sapa

Prettige, leuke en leerzame presentatietraining. Handige tips en tricks voor diverse aspecten van presenteren.

Leuke afwisselende training