John den Ridder REWIN

Bento heeft ons goed geholpen met het helder krijgen van onze 'story'. De sessies zijn uitdagend en confronterend. Behalve dat het creëren van een 'story' helpt bij het vaststellen van een... Bento heeft ons goed geholpen met het helder krijgen van onze 'story'. De sessies zijn uitdagend en confronterend. Behalve dat het creëren van een 'story' helpt bij het vaststellen van een gemeenschappelijk visie, ook het team hechter maakt.

Plezierige, correcte en flexibele samenwerking.

Zeer positief; denken nauwgezet mee en komen met creatieve ideeen

Rabobank RSVM Eindhoven

Professionele en persoonlijke aanpak, meedenken in het gehele proces met een prachtig eindresultaat als gevolg.

Gert Koelewijn, Nictiz

Prettige samenwerking
Duidelijke aanpak en focus

Verrassend ..
vanuit een andere werkwijze tot het komen van een prachtige presentatie

Erg leuk! Friso en Joeri zijn vrolijke en enthousiaste trainers die op een leuke manier van alles kunnen uitleggen over presenteren. Verdere communicatie via mail was duidelijk en snel. Ook erg leuk... Erg leuk! Friso en Joeri zijn vrolijke en enthousiaste trainers die op een leuke manier van alles kunnen uitleggen over presenteren. Verdere communicatie via mail was duidelijk en snel. Ook erg leuk (en nuttig!) om veel te oefenen. Kleine presentaties en daar vervolgens feedback op geven.

Pilz Nederland C.V.

In het prille begin van Bento heb ik Joeri ontmoet in het kader van een traject waarin onze bedrijfspresentatie tot stand werd gebracht. Veel brainstormen, veel reflecteren. Wat is nu de... In het prille begin van Bento heb ik Joeri ontmoet in het kader van een traject waarin onze bedrijfspresentatie tot stand werd gebracht. Veel brainstormen, veel reflecteren. Wat is nu de kernboodschap en het onderscheidende vermogen van onze organisatie? Een aantal sessies gingen voorbij. Het resultaat was perfect en bleek heel effectief in de praktijk.
Nu heb ik, inmiddels bij een andere werkgever, de presentatie training gevolgd bij Bento. Wat heb ik genoten. Het was een erg leerzame, maar vooral ook leuke en uitdagende training! Joeri en Friso wisten een hele goede sfeer te creëren. Goede feedback, veel afwisseling en erg praktijkgericht.

Vlot en dynamisch

Kirsten

Afgelopen week een speedseminar van Joeri Cox over presentaties maken bijgewoond. Hoewel ik al jaren presentaties maak en dacht dat mijn presentaties best OK waren, een hoop bijgeleerd.... Afgelopen week een speedseminar van Joeri Cox over presentaties maken bijgewoond. Hoewel ik al jaren presentaties maak en dacht dat mijn presentaties best OK waren, een hoop bijgeleerd. Laagdrempelig, duidelijk uitgelegd. Heb tips gekregen die ik meteen toe kan passen. Top dus!