Benitech

Gesprek met de adviseur
Kwaliteit producten
Plaatsing

Esther

Zeer fijn. Van intake met Robert tot perfecte plaatsing van kozijnen door Frans en Alex.

Beste Esther,
Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat het hele proces goed is verlopen en dat u goede ervaringen heeft met onze medewerkers.
Veel plezier gewenst met uw aankoop!
Met...
Beste Esther,
Veel plezier gewenst met uw aankoop!

J. Creyf

Fijne mensen en een goede,vriendelijke service.
Wij zijn heel blij met de kozijnen en deuren en het plaatsen daarvan.

Beste meneer Creyf,
Beste meneer Creyf,
Bedankt voor uw review! Wat fijn om te lezen dat u goede ervaringen heeft met zowel onze medewerkers als met onze producten. We wensen u heel veel woonplezier en wooncomfort toe met uw nieuwe kunststof kozijnen en deuren!

Lody Kneefel

Perfect

Beste meneer Kneefel,
Hartelijk dank voor uw beoordeling en review. Veel plezier gewenst met uw aankoop!

A. Boxem

Zeer positief

Beste heer/mevrouw Boxem,

Schrijen

Van offerte tot uitvoering fijne uitleg en begeleiding wat de beste keuzes zijn voor je huis, prima kwaliteit en deskundige monteurs.

Beste mevrouw Schrijven,
Beste mevrouw Schrijven,
Bedankt voor uw review en beoordeling. Persoonlijk advies op maat en kwaliteit vinden we erg belangrijk. Fijn om te horen dat u dat ook zo heeft ervaren! We wensen u veel woonplezier en wooncomfort toe.

Familie De Vries

Fijn bedrijf om zaken mee te doen.

Beste familie de Vries,
Hartelijk dank voor uw review en beoordeling. Fijn om te lezen dat u goede ervaringen heeft met Benitech Kozijnen. We wensen u veel plezier met uw aankoop!
Met...
Beste familie de Vries,

Johan Schaeffer

We zijn enorm tevreden met het eindresultaat van de plaatsing van onze kunststof kozijnen.

Beste meneer Schaeffer,
Bedankt voor uw review! We wensen u veel woonplezier en wooncomfort toe met uw nieuwe kunststof kozijnen.

Familie Buijs

Een heel fijn bedrijf met top service en top personeel

Beste familie Buijs,
Bedankt voor uw review en beoordeling. Fijn om te lezen dat u goede ervaringen heeft met Benitech Kozijnen. Veel plezier gewenst met uw aankoop!
Met vriendelijke...
Beste familie Buijs,

A. Jairam

Geweldige service en doen wat er beloofd is

Beste meneer Jairam,
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met Benitech Kozijnen. Veel plezier gewenst met uw aankoop!

Jeroen

Duidelijke afspraken, mooie prijs en fijne monteurs die perfect leveren!

Beste Jeroen,
Bedankt voor uw review en beoordeling. Fijn om te lezen dat u tevreden bent! We wensen u veel plezier met uw aankoop.