Benitech

Gesprek met de adviseur
Kwaliteit producten
Plaatsing

Jeroen

Duidelijke afspraken, mooie prijs en fijne monteurs die perfect leveren!

Beste Jeroen,
Bedankt voor uw review en beoordeling. Fijn om te lezen dat u tevreden bent! We wensen u veel plezier met uw aankoop.

Jansen

De mannen werken hard en nauwkeurig.

Beste meneer Jansen,
Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat er goed werk is geleverd door de mannen! Veel woonplezier en wooncomfort gewenst.
Team...
Beste meneer Jansen,

Bert

Rekenen 60 % te veel aan arbeidsuren

Beste Bert,
Beste Bert,
Dank voor het delen van uw ervaring. Tijdens het sluiten van een overeenkomst spreken we een prijs met de klant af waar we de renovatie voor uitvoeren. Pas na ontvangen akkoord van de klant zetten we het proces verder in werking. Voor die prijs hebben we de producten ook gemonteerd zoals we overeengekomen zijn. Daar hebben we onze best voor gedaan en zijn daarmee de overeenkomst nagekomen zoals natuurlijk ook van ons verwacht mag worden. Mocht dit niet kloppen en/of als er zaken zijn die daarin onze aandacht verdienen dan horen we graag van u.

Schalkwijk

Uitstekend kwaliteitsproduct en perfect geplaatst. Ze zijn duurder dan de concurrent maar dat verdient zich terug in de kwaliteit in product en plaatsing.

Beste meneer Schalkwijk,
Beste meneer Schalkwijk,
Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaringen met Benitech Kozijnen. Wij gaan inderdaad voor de beste kwaliteit en zijn blij om te lezen dat u dat ook zo ervaren heeft. Fijn dat u zo tevreden bent! We wensen u veel woonplezier en wooncomfort toe.

Jonathan Montero

The time for the installation was not precise but it was a good service

Beste meneer Montero,
Beste meneer Montero,
Vervelend om te horen dat het niet helemaal volgens planning is verlopen, nogmaals onze excuses voor het ongemak. Fijn dat u verder wel tevreden bent. We wensen u veel plezier met uw aankoop.

Beekman

Keurig, alle afspraken nagekomen. Zeer netjes.

Beste heer/mevrouw Beekman,
Beste heer/mevrouw Beekman,
Bedankt voor het delen van uw ervaringen met Benitech Kozijnen. Fijn om te lezen dat alles goed is verlopen en dat er netjes is gewerkt. Veel woonplezier en wooncomfort gewenst met uw nieuwe kunststof kozijnen!

ct de Jone

Super service en ze denken met je mee

Beste heer/mevrouw de Jong,
Hartelijk dank voor uw review en beoordeling. Fijn om te lezen dat u goede ervaringen heeft met ons. Veel plezier gewenst met uw aankoop!
Met vriendelijke...
Beste heer/mevrouw de Jong,

Willeke

Geweldig. Mijn huis ziet er nu prachtig uit met de kunststof kozijnen. Allemaal super aardig. En vooral Wilco die bij mij thuis kwam om alles te regelen. Zo vriendelijk .Ben superblij met... Geweldig. Mijn huis ziet er nu prachtig uit met de kunststof kozijnen. Allemaal super aardig. En vooral Wilco die bij mij thuis kwam om alles te regelen. Zo vriendelijk .Ben superblij met Benitech!!!

Beste Willeke,
Beste Willeke,
Bedankt voor uw review. Wat leuk om te lezen dat u zo blij bent met Benitech en uw nieuwe kunststof kozijnen. Ook fijn dat het contact met de collega's goed was en dan met name met Wilco. We geven de complimenten aan hem door!
We wensen u heel veel woonplezier en wooncomfort toe met uw nieuwe kunststof kozijnen.

j.c. van pijkeren

Maakt de belofte waar

Beste heer/mevrouw van Pijkeren,
Hartelijk dank voor uw review en beoordeling. We wensen u veel plezier met uw aankoop!

Ewijk

Kan alleen maar zeggen goed vanaf begin contact tot dat het klaar is.

Beste heer/mevrouw Ewijk,
Beste heer/mevrouw Ewijk,
Bedankt voor het delen van uw ervaringen met Benitech Kozijnen. Wat fijn om te lezen dat het contact van begin tot eind goed is verlopen, zo hoort het ook. Veel woonplezier en wooncomfort gewenst met uw nieuwe kunststof kozijnen!