Benitech

bremer

Grandioos.

Beste meneer Bremer,
Beste meneer Bremer,
Fantastisch om te horen dat u zo enthousiast bent over uw ervaringen met Benitech Kozijnen! Bedankt voor uw review, we waarderen uw positieve woorden enorm! Veel woonplezier en wooncomfort gewenst.

Hendly

Ik ben tevreden wat ik heb gevraagd

Beste heer/mevrouw,
Beste heer/mevrouw,
We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw aankoop. We streven er altijd naar om aan de verwachtingen van onze klanten te voldoen. Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring en veel plezier gewenst met uw aankoop!

Corrie Snoek

Fantastisch

Beste mevrouw Snoek,
Bedankt voor uw review en beoordeling. We zijn blij dat u tevreden bent over Benitech Kozijnen! Veel plezier met uw nieuwe kunststof kozijnen, ramen en/of deuren.
Met...
Beste mevrouw Snoek,

Bos

Goed zeer netjes aardige nette medewerkers

Beste mevrouw Bos,
Beste mevrouw Bos,
Hartelijk dank voor uw review en beoordeling. We streven er altijd naar om een positieve ervaringen te bieden en we zijn dan ook blij dat u dat ook zo heeft ervaren. Veel woonplezier en wooncomfort gewenst met uw nieuwe kunststof kozijnen!

De Clippeleir

Heel fijn bedrijf en personeel

Beste mevrouw de Clippeleir,
Beste mevrouw de Clippeleir,
Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u positieve ervaringen heeft met ons bedrijf en ons personeel, daar streven we ook altijd naar. Veel plezier gewenst met uw aankoop!

Andrej Velicko

Positief !

Beste meneer Velicko,
Hartelijk dank voor uw review. We zijn blij om te lezen dat u positieve ervaringen heeft met Benitech Kozijnen. We wensen u veel woonplezier en wooncomfort toe!
Met...
Beste meneer Velicko,

Gerard

Alles keurig geïnstalleerd en volgens volgens afspraak.

Beste Gerard,
Bedankt voor uw beoordeling en review. Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. We wensen u veel plezier met uw aankoop!
Team Benitech...
Beste Gerard,

van der Toorn

Benitech doet wat het zegt,ze zijn bekwaam en zeer correct en netjes.
Uitermate tevreden over het geleverde product

Beste meneer van der Toorn,
Beste meneer van der Toorn,
Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over Benitech Kozijnen en het geleverde werk, daar streven we ook naar. We wensen u veel woonplezier en wooncomfort toe!

G.B. van den Bosch

Snel, compleet en netjes geïnstalleerd

Beste meneer van den Bosch,
Hartelijk dank voor uw review en beoordeling. Goed om te lezen dat het naar wens is geweest. We wensen u veel plezier met uw aankoop!
Met vriendelijke...
Beste meneer van den Bosch,

L. Pronk

Benitech heeft vanaf de offerte tot aan de levering precies gedaan wat is afgesproken en we zijn er heel blij en tevreden mee

Beste mevrouw Pronk,
Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat alles goed en volgens afspraak is verlopen, zo hoort het ook. We wensen u veel plezier met uw aankoop!
Met vriendelijke...
Beste mevrouw Pronk,