Benitech

Gesprek met de adviseur
Kwaliteit producten
Plaatsing

Charley

Goed betrouwbaar bedrijf. Lossen onvolkomenheden na plaatsing goed op. Uiteindelijk was alles netjes.

Beste Charley,
Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is geplaatst en netjes is opgelost. We wensen u veel woonplezier en wooncomfort toe!
Met vriendelijke...
Beste Charley,

L.J Hoeksma

Dit is echt een top bedrijf die ik iedereen zou aanraden.

Beste meneer Hoeksma,
Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over Benitech Kozijnen, daar worden we erg blij van! We wensen u veel plezier met uw aankoop!
Met...
Beste meneer Hoeksma,

J.F. Wedemeier

Keurig gewerkt, heel netjes geworden

Beste heer/mevrouw Wedemeier,
Beste heer/mevrouw Wedemeier,
Bedankt voor uw review en beoordeling. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over het geleverde werk. We wensen u veel woonplezier en wooncomfort toe met uw nieuwe kunststof kozijnen, ramen en/of deuren!

Bert en Ida

Fantastisch bedrijf zeer kundig.

Beste Bert en Ida,
Beste Bert en Ida,
Hartelijk dank voor de mooie review. We zijn erg blij om te lezen dat jullie tevreden zijn met Benitech Kozijnen. We wensen jullie veel woonplezier en wooncomfort toe met jullie aankoop!

T.Bolkesteijn.

Mooi werk geleverd prima 👌

Beste mevrouw Bolkesteijn,
Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over het geleverde werk.
We wensen u veel woonplezier en wooncomfort toe!
Met vriendelijke...
Beste mevrouw Bolkesteijn,
We wensen u veel woonplezier en wooncomfort toe!

J.Wissink

Prima!

Beste meneer Wissink,
Hartelijk dank voor uw review en beoordeling.

H.A. van der Waag

De monteurs hebben vakbekwaam werk geleverd.

Beste meneer van der Waag,
We zijn blij om te lezen dat de monteurs goed werk hebben afgeleverd. Nu kunt u genieten van uw nieuwe kunststof kozijnen, ramen en/of deuren!
We wensen u heel...
Beste meneer van der Waag,
We wensen u heel veel woonplezier en wooncomfort toe.

Sam sassen

Prima bedrijf, goeie technische mensen maar wel prijzig.

Beste meneer Sassen,
Hartelijk dank voor uw review en beoordeling. We zijn blij om te lezen dat u tevreden bent met Benitech Kozijnen.
Met...
Beste meneer Sassen,

Gertrude Van der Heijden

Mooie kozijnen, goed meegedacht door de diverse medewerkers

Beste mevrouw van der Heijden,
Beste mevrouw van der Heijden,
Hartelijk dank voor uw review en beoordeling. Persoonlijk advies vinden we belangrijk, dus we we zijn blij om te lezen dat u dat ook zo heeft ervaren met onze medewerkers.
We wensen u veel plezier met uw kunststof kozijnen!

Mandy Hoogstad

Prachtige kozijnen, geen tocht meer

Beste mevrouw Hoogstad,
Beste mevrouw Hoogstad,
Bedankt voor uw review. Heel fijn dat u met de nieuwe kozijnen geen tocht meer ervaart, dat is genieten! We zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over onze kozijnen. Veel wooncomfort en woonplezier gewenst met uw nieuwe kunststof kozijnen!