Benitech

Gesprek met de adviseur
Kwaliteit producten
Plaatsing

Mandy Hoogstad

Prachtige kozijnen, geen tocht meer

Beste mevrouw Hoogstad,
Beste mevrouw Hoogstad,
Bedankt voor uw review. Heel fijn dat u met de nieuwe kozijnen geen tocht meer ervaart, dat is genieten! We zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over onze kozijnen. Veel wooncomfort en woonplezier gewenst met uw nieuwe kunststof kozijnen!

Diks

Top en zeer persoonlijk gericht

Beste meneer Diks,
Beste meneer Diks,
Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over Benitech Kozijnen. Veel woonplezier en wooncomfort gewenst met uw nieuwe kunststof kozijnen, ramen en deuren.

Jos Baak

Goede, snelle service. Prima kwaliteit.

Beste meneer Baak,
Beste meneer Baak,
Bedankt voor uw beoordeling en review. Service en kwaliteit staan bij ons hoog in het vaandel dus we zijn erg blij om te lezen dat u hier tevreden over bent. We wensen u veel plezier met uw aankoop!

R. Scholtens

Alle afspraken nagekomen.

Beste meneer Scholtens,
Beste meneer Scholtens,
Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat de afspraken zijn nagekomen, dat is natuurlijk ook hoe het hoort. We wensen u veel woonplezier en wooncomfort met uw aankoop.

Benitech

Meer dan prima

Beste heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw review en beoordeling. We wensen u veel plezier met uw aankoop.

Henk en Anneke lucas

Ze hebben super wek geleverd we zijn er er blij mee

Beste meneer en mevrouw Lucas,
Bedankt voor uw recensie. Fijn om te horen dat het geleverde werk naar wens is en jullie er blij mee zijn. Daar doen we het voor!
We wensen jullie heel veel...
Beste meneer en mevrouw Lucas,
We wensen jullie heel veel woonplezier en wooncomfort toe.

Van Westeneng

Top bedrijf

Beste heer/mevrouw van Westeneng,
Bedankt voor uw review en het beoordelen van Benitech Kozijnen.
We wensen u veel plezier met uw aankoop!
Team Benitech...
Beste heer/mevrouw van Westeneng,
Bedankt voor uw review en het beoordelen van Benitech Kozijnen.
We wensen u veel plezier met uw aankoop!

Freddy hendriks

Top service en super montage !

Beste meneer Hendriks,
Hartelijk dank voor uw review! Fijn om te lezen dat u goede ervaringen heeft met Benitech Kozijnen. Veel plezier gewenst met uw aankoop!
Met vriendelijke...
Beste meneer Hendriks,

Huis

Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor uw beoordeling en review. We wensen u veel plezier met uw aankoop.

R. Roelink

Perfecte montage, afspraken worden nagekomen!

Beste heer/mevrouw Roelink,
Hartelijk dank voor uw review! Fijn om te lezen dat u tevreden bent over Benitech Kozijnen. We wensen u veel woonplezier en wooncomfort toe.
Met vriendelijke...
Beste heer/mevrouw Roelink,