Karin

Donderdagavond gebeld met Ton Van Alv had grondwespen in de voortuin, het pad naar de voordeur. Vriendelijk werd ik tewoord gestaan de afspraak voor de volgende ochtend vroeg.
Op het afspraken...
Op het afspraken tijdstip kwan Nordin kreeg goede uitleg en ham alle tijd om uitleg te geven. Zeer netjes en professioneel. Dank je Nordin

Margreeth

Goed en snel

De Meern

Arjan Beudeker

Perfect; het duurde even voordat we de muis hadden ‘gevangen’ maar de aanhouder won!

Mevrouw de Jong

Netjes geholpen

Monique

Prima service, zeer vriendelijk en komt betrouwbaar over. Het is wel een hoop geld maar ik heb geen vergelijkingsmateriaal.
Het blootleggen van de kanalen leek mij een hele klus, maar dat is...
Het blootleggen van de kanalen leek mij een hele klus, maar dat is eigenlijk het inspuiten van gif in alle zichtbare doorgangen.
Het ging overigens om houtmieren.

Minke

Snelle reactie gehad. Helaas bleek 1 behandeling onvoldoende en moest het nog een keer gebeuren. Toen was het lastiger een afspraak te maken: ze zaten behoorlijk vol dus moesten we tijdje wachten.... Snelle reactie gehad. Helaas bleek 1 behandeling onvoldoende en moest het nog een keer gebeuren. Toen was het lastiger een afspraak te maken: ze zaten behoorlijk vol dus moesten we tijdje wachten. Verder tevreden.

Bilthoven

Liesbeth

Alles soepel en snel verlopen, goede service!

Mariesja Kosior

Snel en vakkundig

Hellevoetsluis

Karel

Snel en goed.

Woerden

Dora van Klaveren

Helemaal top, dinsdag geappt en woensdag kwamen ze al gelijk. Huis helemaal ingespoten tegen spinnen!