Rita

Een echte topper. 1e instantie opgelicht bij een ander bedrijf, de beestjes bleven en het leken er wel meer te worden. Toen kwam dit bedrijf mij ons langs en alles foetsie! Aardig man, met de hart... Een echte topper. 1e instantie opgelicht bij een ander bedrijf, de beestjes bleven en het leken er wel meer te worden. Toen kwam dit bedrijf mij ons langs en alles foetsie! Aardig man, met de hart op de juiste plek. Een echte aanrader dus!

Rhoon

J

Goed geholpen voor nette prijs!

Woerden

Piet van Dalen

Heel fijne communicatie met Ton en super werk geleverd!

Lot

Mieren bestreden, maar toch niet helemaal weg. Zonder problemen (zonder extra kosten) teruggekomen voor extra behandeling...

De Bilt

Suus

Vriendelijke benadering, snel een afspraak en goede uitleg.

Zeist

S. van Harinxma

Prettig, professioneel en uitstekende service & uitvoering - wij hebben anti duiven pinnen laten plaatsen aangezien wij erg veel last hadden van duiven op ons dak en schoorsteen.

breukelen

Theo Roling

Heel plezierige samenwerking. Korte lijntjes

Theo

Goede service! Op berichten wordt snel gereageerd. Geen last meer van duiven.

C. Wiegmans

Ok

S Hertogenbosch

Kimberly

Professioneel, deskundig en prettig in de omgang. Fijn kleinschalig bedrijf, ze weten waar ze het over hebben en komen met goede oplossingen. Echt bereid om jou te helpen en gaan net dat stapje... Professioneel, deskundig en prettig in de omgang. Fijn kleinschalig bedrijf, ze weten waar ze het over hebben en komen met goede oplossingen. Echt bereid om jou te helpen en gaan net dat stapje verder om je met een prettig gevoel achter te laten. Duidelijke communicatie, ze konden ook al snel langskomen.