Dora van Klaveren

Helemaal top, dinsdag geappt en woensdag kwamen ze al gelijk. Huis helemaal ingespoten tegen spinnen!

Vissers

Wij hadden last van wespen en dus hebben we Ruben ingeschakeld om ons te helpen .
2 dagen later kon hij al komen en had hij snel het nest opgespoord.
Toen nog even verdelgen en daarna...
2 dagen later kon hij al komen en had hij snel het nest opgespoord.
Toen nog even verdelgen en daarna waren wij snel van deze vervelende beestjes verlost !
Zeer tevreden ! Professioneel en vriendelijk !!

Holtum

Johanna van Schaik

Vorige week zondag gebeld met Ton van AVL en Ton kon de dinsdag al langskomen. Mijn moeder was 5 weken op vakantie geweest en mijn broer ontdekte in haar vakantie dat er vlooien in huis waren.... Vorige week zondag gebeld met Ton van AVL en Ton kon de dinsdag al langskomen. Mijn moeder was 5 weken op vakantie geweest en mijn broer ontdekte in haar vakantie dat er vlooien in huis waren. Gister zijn we thuis gekomen en na controle geen last meer van een vlooienplaag. Ik heb gelijk de stofzuiger gepakt. Ton heeft gezegd dat het 3 a 4 weken kan duren, voordat je echt geen vlo meer ziet. Vandaag heb ik alleen nog wat dode vlooien gezien of vlooien die bijna dood waren. Ik heb gelezen dat de volwassen vlooienpoppen lang kunnen overleven als er geen leven in huis is en zodra er weer trillingen en lichaamswarmte aanwezig zijn ze dan pas uitkomen. Dus ik begrijp ook dat er in de komende weken nu er weer leven in huis is er nog best een vlo uit de pop kan komen die ergens nog verstopt zat waar moeilijk te behandelen is of waar je moeilijk kan bijkomen met de stofzuiger. Maar zodra ze op de vloer gaan lopen en in contact komen met het gif gaan ze vrijwel direct dood en anders gaan ze wel op de kat dood, omdat we de kat ook gelijk een pipet hebben gegeven, nadat we hoorde dat mijn moeder vlooien in huis had. Advies is om de eerste week om de dag te stofzuigen en daarna af te bouwen en zeker voorlopig niet te dweilen. We zijn erg tevreden met Ton tot nu toe. Ton kon snel komen en als je vragen hebt aan Ton, krijg je bijna direct antwoord. Hoop dat de vlooien nu ook weg blijven.

Karel

Goede communicatie, snelle service, wespenprobleem opgelost, dankjewel Ton

Woerden

Martine Bommer

Bij ons is Ton van Leur langs geweest. Snelle service, deskundig en goede uitleg. Super tevreden.

Austerlitz

Lilianne

Gelijk kunnen bereiken, gelijk afspraak, duidelijke prijsafspraak, snel verholpen, vriendelijke man

Zeist

Youcef

Wij hebben last van mieren in de tuin, hiervoor is AVL langs geweest om een behandeling uit te voeren, kosten 125 euro. Hierdoor hebben we 3 a 4 weken geen last gehad van de mieren, hierna zijn de... Wij hebben last van mieren in de tuin, hiervoor is AVL langs geweest om een behandeling uit te voeren, kosten 125 euro. Hierdoor hebben we 3 a 4 weken geen last gehad van de mieren, hierna zijn de mieren in grote getallen weer terug op dezelfde plekken. Gebeld met AVL en zij willen wel weer langskomen maar mag er weer voor betalen.
Vinden wij echt niet kunnen als je onlangs 125 euro betaald hebt en slechts 4 weken geen last van de mieren gehad hebt.

Jos Becker Hoff

Snelle service en ik denk professioneel. Even afwachten.

Zoetermeer

Reninca de Zwart

Dank Ton, voor je snelle hulp met het wespennest en de mierennesten.

Vleuten

M&R

Laat nog bereikbaar en de volgende ochtend op de stoep, met certificaat en zonder schade de wespen uit de spouwmuur kunnen elimineren. We wilden een andere bestrijder inschakelen, maar die wilde de... Laat nog bereikbaar en de volgende ochtend op de stoep, met certificaat en zonder schade de wespen uit de spouwmuur kunnen elimineren. We wilden een andere bestrijder inschakelen, maar die wilde de spouwmuur open breken terwijl dit onnodig was. De prijs vonden we wel erg hoog, maar daar zit wel voor dit jaar een garantie op. Degene die op de foto op de website stond, stond ook voor de deur en dus geen oplichter waar je tegenwoordig voor moet opletten. Dus vraag altijd naar een certificaat.

Bilthoven