suzanne mccann

I discovered itchy bites on my legs, after further investigation I found an insect in my bed. I contacted Gert on a Sunday thinking I would hear back on Monday but he contacted me within 30... I discovered itchy bites on my legs, after further investigation I found an insect in my bed. I contacted Gert on a Sunday thinking I would hear back on Monday but he contacted me within 30 minutes!!! amazing!! he really helped put my mind at ease as he was able to tell me the insect was a carpet beetle. I am so very grateful THANK YOU ! If you have a proble these guys are the solution!!!!

Jacqueline

Snelle actie (o.a. gatengedicht) en geen rat meer gezien. Top

Bussum

Petra

Snel geholpen, prima uitleg en resultaat verbluffend snel

Fredrika

Zelfs op zondagavond ben ik terug gebeld en hebben we een afspraak gemaakt. Maandag meteen geholpen. Heel fijn want wij waren erg bang voor de muizen.

Ronald

Prettig contact en duidelijke uitleg, Geen muis meer gezien.

Blaricum

Rest. op het Hof

Ik heb een restaurant en had last van muizen.
Eerdere bestrijder zonder resultaat. Point heeft het probleem wel snel verholpen en blijft het in de gaten houden.

Post

Geweldige mensen. Vriendelijk en behulpzaam.

Hendriks

Door ervaring van een vriendin bij deze bestrijder gekomen. Duidelijke uitleg door Martijn/pointpestcontrol , snelle behandeling en 3 weken al geen beten meer gehad.

Verloop

Goede dienstverlening; kwamen snel en doen wat ze beloven

Woudenberg

gj

Al tijdens het aanbrengen van de gel zagen we de mieren afkomen op de lokstof. Daarna geen mier meer gezien. We schrokken wel een beetje van de rekening.