1971 beoordelingen

1971 Reviews

Ronald G.

Wij hebben enorme hoeveelheden wespen bij een wilg in onze tuin en wij vermoedden dat er een wespennest zat. Bij telefonisch contact werd mij uitgelegd dat dit waarschijnlijk niet het geval was.... Wij hebben enorme hoeveelheden wespen bij een wilg in onze tuin en wij vermoedden dat er een wespennest zat. Bij telefonisch contact werd mij uitgelegd dat dit waarschijnlijk niet het geval was. Desondanks toch verzocht om op locatie te komen kijken, omdat ik nog nooit zoveel wespen bij elkaar had gezien, maar zelf niet in de struiken durfde te kijken of ik een nest kon zien.
Bij bezoek aan huis is uitgebreid gekeken of er een nest te vinden was. Dit bleek toch echt niet het geval te zijn zoals telefonisch al aangegeven (helaas, want bestrijden was nu niet mogelijk).

etten-leur

cloo

Prima en snelle service

broek

Alma

Zeer goede ervaring. Na 1 behandeling van de wespen geen activiteiten meer rondom en in het nest .

IJsselstein

Bianca R.

Prima geregeld. Vrijdag gebeld en maandag was de man er keurig binnen de afgesproken tijd.

Zuid Beijerland

Hein

Zeer deskundig en effectieve verwijdering van mijn wespennest

Waalwijk

J. de Borst

Goede bereikbaarheid en snelle en adequate bestrijding van twee wespennesten in de tuin

Papendrecht

Nicolette

Duidelijke uitleg gekregen en blij dat het wespennest verwijderd is.

Oosterhout

ipek

Rene heeft het goed uitgelegd en opgelost

oud beijerland