Bram Mullink

Het contact ging soepel en probleem was snel opgelost.

hilvarenbeek

klaas huizinga

Schandalig duur en geen factuur kosten € 100.- vorig jaar hetzelfde probleem gehad en kosten waren € 50.- incl factuur.

Nu moet ik aangeven wie bij mij is geweest en dat weet ik niet...

Nu moet ik aangeven wie bij mij is geweest en dat weet ik niet meer, dus klik in het volgende veld maar iemand aan anders kan ik de review niet verzenden

herwen keurbeek 19 6914ae

Knapen

Erg hulpvaardig & deskundig! Top service, ondanks drukte!

Alphen NB

Audrey Hendrikx

Heel tevreden. De beste man kon snel een afspraak maken op korte termijn. Was heel aardig en had vakkennis.
Prijs vond ik wat veel voor hetgeen wat er verricht is. Maar goed we zijn dik tevreden en blij dat het wespennest weg is. 🙂

Limburg

rob Peters

Niks mis mee

sittard

bas hokken

Op zaterdag avond gebeld dinsdag al geholpen.

zaltbommel

Ellen Rutgers

Het wespennest was snel en vakkundig vernietigd, maar de communicatie over het tijdstip was gebrekkig. Dat had beter gekund.

Culemborg

Sandra Kikken-Werner

Heel vakkundige man met uitgebreide handige weetjes, stipt afspraak nagekomen. En diverse tips voor verschillende andere ongedierte. Vooral effectief.

Merkelbeek