1971 beoordelingen

1971 Reviews

Verhulst

Snel en goed geholpen. Na een paar uur waren alle wespen weg.

Oosterhout nb

Schoneveld

Binnen een paar uur werd het wespennest bestrijd. Hij was keurig op tijd. Belofte dat als het na een week nog onrustig is, dat hij het opnieuw gaat bestrijden vond ik fijn. Prettig in contact.

Houten

M. van Vugt

De ene dag gebeld, de volgende dag kwam Aman langs.
Geconstateerd dat er geen nest was, alleen heel veel wespen, vliegen en tal van andere insecten die op en rond de plant zaten.
Dus geen...
De ene dag gebeld, de volgende dag kwam Aman langs.
Dus geen bestrijding nodig, alleen voorrijkosten betaald.

Ridderkerk

A. van Keulen

Westra Ongediertebestrijding levert goed werk en is betrouwbaar. Na onze melding, belden ze gelijk terug om afspraak te maken. Op afgesproken tijd kwam een zeer prettige en kundige medewerker en... Westra Ongediertebestrijding levert goed werk en is betrouwbaar. Na onze melding, belden ze gelijk terug om afspraak te maken. Op afgesproken tijd kwam een zeer prettige en kundige medewerker en werd het wespennest aangepakt. Sindsdien geen last meer van wespen in en rond de woning.

Workum

c.a. Jonkers

Wij hadden een groot wespennest in de spouwmuur waarbij de wespen in en uit vlogen. We kregen Wilfred aan de lijn die snel een afspraak inplande en precies op het afgesproken tijdstip verscheen. De... Wij hadden een groot wespennest in de spouwmuur waarbij de wespen in en uit vlogen. We kregen Wilfred aan de lijn die snel een afspraak inplande en precies op het afgesproken tijdstip verscheen. De zaak werd zeer deskundig en professioneel opgelost. We zijn zeer tevreden.

Houten

Remco

Netjes op tijd, behandelde het gehele gebied uitgebreid, volgende morgen geen nieuwe molshopen :-)

Dorst

Ton Copper

Prima en vakkundig geholpen

Culemborg

S.J. Hindriks

Snelle hulp bij verwijderen wespennest

Hendrik-Ido-Ambacht

Adelheid

Westra Ongediertebestrijding heeft mij binnen korte tijd vakkundig afgeholpen van een wespenplaag onder de dakpannen. Zij komen de afspraken na en communiceren betrouwbaar. De prijs is mij... Westra Ongediertebestrijding heeft mij binnen korte tijd vakkundig afgeholpen van een wespenplaag onder de dakpannen. Zij komen de afspraken na en communiceren betrouwbaar. De prijs is mij meegevallen. Ik raad Westra Ongediertebestrijding iedereen aan.

Ter Apel

Desiree Rienks - Adank

Ik was laatst aangevallen in mijn achtertuin door wespen.
Ik was laatst aangevallen in mijn achtertuin door wespen.
Waarschijnlijk had ik het nest verstoord samen met mijn hond die beetje in de tuin aan het scharrelen was en ik met haar aan het spelen.
Maar in eens zaten er heel veel wespen rondom ons heen en ben ik 4x gestoken ben ik blinde paniek en gillend naar binnen gerend.

Heb s’avonds na dat ik beetje was gekalmeerd toch naar beestjes weg gebeld en gemaild hierna werd er snel contact op gezocht en kon er een afspraak worden gemaakt.
Gelukkig nu na paar dagen geen wesp meer te bekennen en kunnen we ongestoord de tuin in bedankt voor de snelle en goed service ??.

Breda