P.P.Bosch

Net zoals vorig jaar; prima!

Terherne

Geronimo

Goede duidelijke communicatie en snel handelen

‘s-Heerenberg

Rita

Een echte topper. 1e instantie opgelicht bij een ander bedrijf, de beestjes bleven en het leken er wel meer te worden. Toen kwam dit bedrijf mij ons langs en alles foetsie! Aardig man, met de hart... Een echte topper. 1e instantie opgelicht bij een ander bedrijf, de beestjes bleven en het leken er wel meer te worden. Toen kwam dit bedrijf mij ons langs en alles foetsie! Aardig man, met de hart op de juiste plek. Een echte aanrader dus!

Rhoon

Naomi de Lange

Toen ik een wespennest constateerde in mijn achtertuin, belde ik snel. Het bedrijf nam gelijk op en kon ook al snel komen. De uitvoerende kwam op de afgesproken tijd. Snel, betrouwbaar en nu geen... Toen ik een wespennest constateerde in mijn achtertuin, belde ik snel. Het bedrijf nam gelijk op en kon ook al snel komen. De uitvoerende kwam op de afgesproken tijd. Snel, betrouwbaar en nu geen wespen meer!

Leeuwarden

W.E hato

In een woord geweldig, Dank u God

Zevenaar

Hanni Peters - den Boer

Snelle services en goed en duidelijk telefoon gesprek , we zijn zeer tevreden

Duiven

Nathalie

Goede uitleg, snel opgelost

Nieuwerkerk aan den IJssel

R. Jansen

Marco heeft zeer deskundig advies gegeven en vervolgens alles in overleg uitgevoerd. Er wordt meegedacht en goed gecommuniceerd en gaat doelgericht te werk. We kunnen Pestis Imperium van harte... Marco heeft zeer deskundig advies gegeven en vervolgens alles in overleg uitgevoerd. Er wordt meegedacht en goed gecommuniceerd en gaat doelgericht te werk. We kunnen Pestis Imperium van harte aanbevelen!

Hengelo GLD

Jeannet Baas

Vriendelijke en snelle oplossing voor het probleem, wespen in de spouwmuur die het isolatie materiaal al naar buiten sleepten. In de ochtend gebeld en in de middag was er al iemand. Keurig

Zeijen

Lies en Els

Rene is net geweest en was razendsnel bij ons. Het resultaat
moeten wij daarom nog even afwachten. Over 1,5 week weten wij meer..

Roosendaal