Minke

Snelle reactie gehad. Helaas bleek 1 behandeling onvoldoende en moest het nog een keer gebeuren. Toen was het lastiger een afspraak te maken: ze zaten behoorlijk vol dus moesten we tijdje wachten.... Snelle reactie gehad. Helaas bleek 1 behandeling onvoldoende en moest het nog een keer gebeuren. Toen was het lastiger een afspraak te maken: ze zaten behoorlijk vol dus moesten we tijdje wachten. Verder tevreden.

Bilthoven

Liesbeth

Alles soepel en snel verlopen, goede service!

Zeist

Sander Delwig

De bestrijder is 2 keer langs geweest omdat de huisgenoot die de deur moest open doen helaas zat te slapen. Zelfs na 25 minuten wachten bleef hij vriendelijk. Daarna ben ik snel en goed geholpen. Ik... De bestrijder is 2 keer langs geweest omdat de huisgenoot die de deur moest open doen helaas zat te slapen. Zelfs na 25 minuten wachten bleef hij vriendelijk. Daarna ben ik snel en goed geholpen. Ik zou Westra aan iedereen aanraden!

Groningen

Mariesja Kosior

Snel en vakkundig

Hellevoetsluis

Erika

Ondanks de drukte was Marco binnen 2 dagen om de wespen boven de voordeur te bestrijden. Vriendelijk man, duidelijke uitleg en het probleem was snel verholpen.

Duiven

Frusch

Deskundig en no nonsense advies

Kerkrade

Peter

Woensdag rond lunchtijd gebeld om een wespennest weg te halen. Snel teruggebeld en een afspraak gemaakt voor woensdagochtend. 9.40 was hij er al. Eerst duidelijk uitleg en daarna aan de slag gegaan.... Woensdag rond lunchtijd gebeld om een wespennest weg te halen. Snel teruggebeld en een afspraak gemaakt voor woensdagochtend. 9.40 was hij er al. Eerst duidelijk uitleg en daarna aan de slag gegaan. Zie nu, 18.00 uur woensdag, al geen activiteit meer.

Snel, goed en adequaat!

Barendrecht

Koerts

Wij hadden een mierennest in de spouwmuur. DE medewerker heeft ons heel goed en prettig geholpen, gelijk ook de andere nesten in de tuin behandeld. Tot nu toe geen mier mmeer gezien. Goed en... Wij hadden een mierennest in de spouwmuur. DE medewerker heeft ons heel goed en prettig geholpen, gelijk ook de andere nesten in de tuin behandeld. Tot nu toe geen mier mmeer gezien. Goed en professioneel gedaan daarvoor hartelijk dank

Groningen

Karel

Snel en goed.

Woerden

Dora van Klaveren

Helemaal top, dinsdag geappt en woensdag kwamen ze al gelijk. Huis helemaal ingespoten tegen spinnen!

Utrecht