Annemiek van Ginneken

Om 9 uur gebeld en 10 minuten later was het nest al bestreden. Hele snelle service.

Breda

Jennifer de Koning

Geweldig! Na het ontdekken van een wespennest in de tuin hebben we (laat in de middag) gebeld. Meteen de andere ochtend kwam er iemand langs. Duidelijkheid over kosten en tijdsblok. Na een... Geweldig! Na het ontdekken van een wespennest in de tuin hebben we (laat in de middag) gebeld. Meteen de andere ochtend kwam er iemand langs. Duidelijkheid over kosten en tijdsblok. Na een kwartiertje was het nest onschadelijk gemaakt. Je krijgt garantie; zijn de wespen na 2/3 dagen niet weg, dan komen ze terug. Supertevreden!

Etten-Leur

M. Bakker

Ik ben heel erg opgelucht dat, voor zover ik kan zien, het wespennest is verdwenen. Ze zaten bij mij onder het platte dak net boven een raam van de slaapkamer. Niet fijn.
Snelle service.

Ter aar

Tom

Na een wespennest te hebben ontdekt in de spouwmuur heb ik meteen contact opgenomen met Ruben. Daags erna kon hij al komen. Hij is een kwartiertje geweest en met garantie weer gegaan. Als er nog... Na een wespennest te hebben ontdekt in de spouwmuur heb ik meteen contact opgenomen met Ruben. Daags erna kon hij al komen. Hij is een kwartiertje geweest en met garantie weer gegaan. Als er nog activiteit in het nest is na een week komt hij terug binnen de garantie.

Doenrade

Shera Brassem

Zeer vriendelijk en een goede snelle service!

Badhoevedorp

Eva

Snel,vakkundig en vriendelijk.

Hoofddorp

Mandy

Snel handelend

Ter Aar

Huib

Nette en correcte afwerking van het probleem.

Hoofddorp

King Solar Projects BV

Snel en adequaat

Zoetermeer

Corina

Wespennest in spouwmuur, bedrijf komt afspraak na met snelle en doeltreffende service.

Noorden