Van IJzendoorn

2 maal gebeld in korte tijd voor 2 wespennest waarbij de 2e door de buren in de tuin werd ontdekt.
2 Maal snel geholpen.
Renee komt de afspraken na en was bereid een afspraak in te...
2 Maal snel geholpen.
Renee komt de afspraken na en was bereid een afspraak in te plannen ondanks de drukte.
Hij geeft uitleg en waarschuwt ook de buren voor de bestrijding.

Alles voor een redelijke prijs.

Een eventueel volgende keer bellen wij hem weer.

Dank je wel

Numansdorp

M. Lenterman

Gelukkig zijn we van onze wespen af klantvriendelijk ondanks drukke tijd

Lisse

Michiel

Hele fijne service en vlug beschikbaar wanneer je ze nodig hebt. Ze leveren goed werk en prima prijs kwaliteit verhouding.

Almere

Jan

Snel een afspraak kunnen maken. Duidelijk aangegeven dat het ging om een nest op het dak. Hoogte ongeveer 4 meter. Medewerker durfde echter niet het dak op te gaan. Daar heb ik begrip voor echter... Snel een afspraak kunnen maken. Duidelijk aangegeven dat het ging om een nest op het dak. Hoogte ongeveer 4 meter. Medewerker durfde echter niet het dak op te gaan. Daar heb ik begrip voor echter daarna gewoon weg en geen alternatief.

Heerenveen

Mevrouw I. Franzen

Vreselijke wespenplaag gehad bij het slaapkamerraam. We hadden ze zelfs binnen. Leuke competente jongen, wist waar die over sprak. Snel opgelost en binnen 1 dag al geen last meer!! Super bedankt!!

Oldeholtwolde

R. Seijerlin

Wij zijn tevreden. Wij hadden nu 1 wespen nest.
Na behandeling/bestrijding zijn de wespen vertrokken en hopelijk blijft het weer rustig. Wij zijn tevreden!
Vriendelijke jonge man die langs...
Wij zijn tevreden. Wij hadden nu 1 wespen nest.
Vriendelijke jonge man die langs is geweest.

Sneek

Esther

Snelle afspraak, goed geholpen

Groningen

H van heerden-mensink

Snelle hulp vakbekwaam en vriendelijk

Workum

Herman Leusman

Vandaag gebeld, morgen geholpen. Met gratis aanvullend advies. Weet waarover het gaat bij 'beestjes'. En vriendelijk geholpen.

Leeuwarden

Karin

Donderdagavond gebeld met Ton Van Alv had grondwespen in de voortuin, het pad naar de voordeur. Vriendelijk werd ik tewoord gestaan de afspraak voor de volgende ochtend vroeg.
Op het afspraken...
Op het afspraken tijdstip kwan Nordin kreeg goede uitleg en ham alle tijd om uitleg te geven. Zeer netjes en professioneel. Dank je Nordin

Zeist