Petra Bos

Snelle reactietijd

Leeuwarden

Denis

Ze reageren snel en adequaat. Bijzonder net bedrijf dat met je meedenkt. En ook nog aardige lui ook.

Bussum

Sylvia Borgman

Supersnelle service

Borculo

Aafke Ramdass

Tevreden

Winschoten

M&R

Laat nog bereikbaar en de volgende ochtend op de stoep, met certificaat en zonder schade de wespen uit de spouwmuur kunnen elimineren. We wilden een andere bestrijder inschakelen, maar die wilde de... Laat nog bereikbaar en de volgende ochtend op de stoep, met certificaat en zonder schade de wespen uit de spouwmuur kunnen elimineren. We wilden een andere bestrijder inschakelen, maar die wilde de spouwmuur open breken terwijl dit onnodig was. De prijs vonden we wel erg hoog, maar daar zit wel voor dit jaar een garantie op. Degene die op de foto op de website stond, stond ook voor de deur en dus geen oplichter waar je tegenwoordig voor moet opletten. Dus vraag altijd naar een certificaat.

Bilthoven

Amria

Snelle reactie op de hulpvraag en ze kwamen erg snel langs.

Surhuisterveen

Stephan Heining

Zeer snel en vakkundig de wespen verwijderd

Stadskanaal

J Siebelink

Duidelijke uitleg .En het probleem verholpen

Dinxperlo

Kirsten Lensink

Gister gebeld, vandaag gekomen, en ik heb nog geen een mier binnen gezien. Geweldig! Kost wat, heb je wat. Lokdoosjes, HG.. alles geprobeerd.

Neede

Dieuwert Willems

Westra ongediertebestrijding kon de zelfde dag nog langs komen en de klus was snel geklaard. Kreeg nog extra info en al mijn vragen werden beantwoord. Vriendelijk personeel. Had het heel druk maar... Westra ongediertebestrijding kon de zelfde dag nog langs komen en de klus was snel geklaard. Kreeg nog extra info en al mijn vragen werden beantwoord. Vriendelijk personeel. Had het heel druk maar kwam niet gehaast over en neemt de tijd om alles goed te doen en je vragen te beantwoorden

Hoogezand