Aeoni

Faisal is vriendelijk, snel, bekwaam en betrouwbaar. Wij waren binnen een dag van een wespenplaag af.

Zaandam

Luc van Maldegem

Erg klantonvriendelijk, toonde totaal geen begrip.

Rotterdam

Familie Gerritsen

Na verschillende pogingen telefonisch contact te hebben eindelijk Hans aan de lijn gekregen. Ik moest een mailtje sturen. Gedaan. Vervolgens niets meer gehoord. Nog een paar mailtjes achteraan... Na verschillende pogingen telefonisch contact te hebben eindelijk Hans aan de lijn gekregen. Ik moest een mailtje sturen. Gedaan. Vervolgens niets meer gehoord. Nog een paar mailtjes achteraan gestuurd, geen reactie. Telefoon wordt niet meer opgenomen. Waardeloos bedrijf, kost veel energie zo maar als klant zit je nog steeds met de problemen. Zou er niet aan beginnen.

Voorburg

Erik

Heel goed, behulpzaam en deskundig

Volendam

van Woudenberg

Er was duidelijk beloofd garantie op de bestrijding, maar nu de wespen weer terug zijn blijkt dat ze geen garantie geven. Waardeloos bedrijf

Culemborg

v moorsel

Is meteen gekomen goed werk geleverd binnen 3 dgn verlost van ongedierte deze vakman wil ik iedereen aanbevelen

deurne

Arian

Vriendelijke, behulpzame dame aan telefoon. Ter plaatse een bestrijder die meedenkt. Wespennest in spoumuur kundig bestreden

Waalwijk

Jos

Ruben was heel vriendelijk en ging snel en professioneel te werk. Tevens veel informatie verkregen over de werkwijze van wespen. Dankjewel !!

Denise

Na het sturen van de email, werd al binnen het uur contact opgenomen. Na een beschrijving van het probleem en het doen van een prijsopgave, werd nog voor dezelfde dag een afspraak voor de... Na het sturen van de email, werd al binnen het uur contact opgenomen. Na een beschrijving van het probleem en het doen van een prijsopgave, werd nog voor dezelfde dag een afspraak voor de behandeling van het wespennest aan de buitenkant van het huis gemaakt.
Na de behandeling werd er nog een duidelijke uitleg gegeven over de verdere stappen.
De volgende dag bleek dat er nog steeds volop wespen uit het nest aanwezig waren. Gelijk weer gebeld en de bevestiging gekregen dat later die dag een nabehandeling zou worden gedaan. Ondanks het late tijdstip werd er uitgebreid de tijd genomen om het wespennest van binnenuit ook te bestrijden.
Na ruim 1 uur was de 2e behandeling klaar en sindsdien hebben we ook geen last meer van wespen gehad.
Top.

Raymond

Enkele uren na het eerste contact was Ruben al ter llekke.
Hij legde precies uit hoe hij te werk zou gaan en wat de consequenties daarvan zouden zijn.
Tevens werd er direct op gewezen op...
Enkele uren na het eerste contact was Ruben al ter llekke.
Tevens werd er direct op gewezen op de garantieregeling.
Mocht het wespenprobleem niet binnen 2 tot 3 dagen opgelost zijn, gewoon contact opnemen en hjj zou direct weer langskomen om een tweede behandeling te doen.
Super vriendelijk en kundig.