Goos Vollema

Supersnel! Goed en zeer vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon. Zelfde middag al een afspraak. Duidelijke uitleg wat er ging gebeuren ook ter plekke door de prettige medewerker die de wespen... Supersnel! Goed en zeer vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon. Zelfde middag al een afspraak. Duidelijke uitleg wat er ging gebeuren ook ter plekke door de prettige medewerker die de wespen kwam verjagen.

Haren

Lars Feenstra

Savonds gebeld en de volgende dag al langs kunnen komen om het probleem te verhelpen.

Foxhol

M.Uilenberg

Goed voorgelicht en probleem (vooralsnog) goed opgelost.

Roden

Kimberley Fuentes

Ruben is snel, efficiënt, vriendelijk, betrouwbaar en een echte vakman. Ik heb 2 kleine kindjes en mijn eenjarige kwam ineens aanlopen met een wesp vast in haar hand. Wat blijkt, hebben we een... Ruben is snel, efficiënt, vriendelijk, betrouwbaar en een echte vakman. Ik heb 2 kleine kindjes en mijn eenjarige kwam ineens aanlopen met een wesp vast in haar hand. Wat blijkt, hebben we een wespennest, niet 1 maar 3! Direct Ruben gebeld die dezelfde dag nog is gekomen en sindsdien geen wespen meer. Kind blij, mama blij!

Beek

Spronk

Snelle en goede service!

Langezwaag

Jurian van der laan

Klantvriendelijkheid was super en een goede prijs

Wagenborgen

Johan

Ze kwamen snel!

Zuidlaren

Ronald Dek

We hadden een mol in onze tuin. Er kon snel een afspraak gemaakt worden. Na de eerste keer was de mol nog niet weg. Ook de tweede keer was de afspraak snel ingepland. De bestrijder neemt de tijd en... We hadden een mol in onze tuin. Er kon snel een afspraak gemaakt worden. Na de eerste keer was de mol nog niet weg. Ook de tweede keer was de afspraak snel ingepland. De bestrijder neemt de tijd en inspecteerde de hele tuin. Helaas is de mol alleen nog steeds aanwezig.

Lansingerland

Fam.ten Hoven

Zeer goede en fijne ervaring! Mocht je bijv., in ons geval, last hebben van wespen dan ben je hier bij het juiste adres. Zeer goed en vakkundig verwijderd. Ook goed voorgelicht en de juiste uitleg.... Zeer goede en fijne ervaring! Mocht je bijv., in ons geval, last hebben van wespen dan ben je hier bij het juiste adres. Zeer goed en vakkundig verwijderd. Ook goed voorgelicht en de juiste uitleg. Ook de bereikbaarheid was prima en er kwam razendsnel iemand om het nest te verwijderen. Top! Bedankt!

Papendrecht

Huizeling

Snel en klantvriendelijk geholpen.

Groningen