Manon

Goede, snelle en professionele service

Groesbeek

Mevr. N

Een 2 voor de moeite vr de aardige vakman. Bij mij geweest omdat ik last heb van muizen.
Na een zeer korte inspectie, had de vakman de bron gevonden, had die gedicht en giflokdozen geplaatst. Mocht er toch weer muizen komen dan moest ik contact opnemen. De volgende dag zag ik s morgens weer muizenkeutels. Meteen gaan bellen. Kreeg een erg onvriendelijke, onbeschofte mevrouw aan de lijn die niet tegen kritiek kan en mij weigerde verder te helpen. Liet weten dat er geen garantie is vr de muizen en hing op. Ook de 2e keer werd er opgehangen!
Inmiddels zijn we 2 weken verder en de muizen zijn niet weg! Ik zou niemand beestjeskwijt aanbevelen!

Amsterdam

Rob

Vakkundig betrouwbaar

Vleuten

Bert

We hadden een groot wespennest in een inpandige kast. Deze is vakkundig op het afgesproken tijdstip verwijderd en we hebben verschillende aanvullende tips gekregen ter voorkoming van een dergelijk... We hadden een groot wespennest in een inpandige kast. Deze is vakkundig op het afgesproken tijdstip verwijderd en we hebben verschillende aanvullende tips gekregen ter voorkoming van een dergelijk nest. We zijn zeer tevreden.

Huisseling

Emmy

Vriendelijk en snelle service

Arnhem

Bart

Klantvriendelijk, snelle service en conform afspraken

Oss

P.J. Teeuw

Goede bestrijding van het ongedierte. We hebben er tot nu toe geen last meer van gehad.

Papendrecht

Van Dijk

Vriendelijk contact, snelle service.

Nijmegen

Christy Koops

Zeer vlotte service, en goede ervaring.
Jerry is een vriendelijke, attente man

Druten

Demi

Contact opgenomen ivm het vinden van een kakkerlak, bleek om een soort te gaan die geen plaag kan veroorzaken. Heel erg tevreden over de snelle informatie!

Hendrik Ido Ambacht