Katharina de Kool

Keurige mijnheer die snel beschikbaar was en zich netjes aan de afspraak hield. Het probleem was binnen een kwartier opgelost, betaling kan per pin. Waarom 3,5 sterren voor prijs/ kwaliteit. Voor... Keurige mijnheer die snel beschikbaar was en zich netjes aan de afspraak hield. Het probleem was binnen een kwartier opgelost, betaling kan per pin. Waarom 3,5 sterren voor prijs/ kwaliteit. Voor twee nesten betaalde ik 95,00 Euro en de afhandeling duurde maximaal een kwartier. Probleem is verholpen daar ben ik blij mee het gevoel van geld en tijdsinvestering is een beetje dubbel.

Zuid Beijerland

Marike

Snelle en effectieve behandeling

Bergen op Zoom

Jan Saarloos

Tijdens mijn vakantie prima opgelost

Goudswaard

Dick Jansen

Zowel telefonisch als tijdens het bezoek professioneel geholpen en waar ze bij het eerste bezoek niet goed bij konden direct voor de volgende dag een afspraak gemaakt en was het probleem heel snel... Zowel telefonisch als tijdens het bezoek professioneel geholpen en waar ze bij het eerste bezoek niet goed bij konden direct voor de volgende dag een afspraak gemaakt en was het probleem heel snel verholpen

Spijkenisse

Nicole Stroop

Enorm prettige ervaring, René nam de tijd en legde alles rustig en bekwaam uit. Hij hielp ons in luttele minuten van een vervelend wespennest af en ik zou hem van harte aanbevelen bij een ieder die... Enorm prettige ervaring, René nam de tijd en legde alles rustig en bekwaam uit. Hij hielp ons in luttele minuten van een vervelend wespennest af en ik zou hem van harte aanbevelen bij een ieder die last heeft van beestjes die ze kwijt willen!

Roosendaal

P.Langenberg

Snelle en vakkundige bestrijding.

Stad aan ‘t Haringvliet

Werner

Prettige communicatie, goed bereikbaar.

Den Bommel

Bakx

Redelijke snel, binnen twee dagen. Wel wat prijzig €85,-- voor 10 minuten werk.

Sommelsdijk

W.J. Fortuin

Dat ging prima geen klachten

Hellevoetsluis

J.A. van 't Verlaat